..jaaaj.. vzhledem k tomu, že eNCéčkáři jsou zvykli na extremni nájezd na pneu a neřeší že tvarově je guma v prdeli, ale řeši vzorek vesměs a neřeší že mají gumu na motorce 3 roky a furt ji berou jako novou, tak se pak nedivím že se vam zaviraji řiditka.. zadní guma do tvaru rakve přední do A.. ale vzorek furt v limitu.. dokonce jsem se setkal s případem, kdy kamarád chtěl integru prodat protože se mu zaviraly řiditka a vubec nebral že ma špatne pneu..
..vzhledem k tomu že asi jediny ktery tady NC využiva na sportovní ježdění byl Pepe a tedy laboroval s tlaky, ostatním doporučuju se držet předepsaných tlaků pneu.. pokud přední nebude mit 2,5 ale 2,3 tak se zase tak moc neděje a rozhodně se vam nebudou zavirat kvůli toho řiditka.. navic jde i o typ pneu a venkovní teplotu potažmo styl jízdy a kde jezdíte..
..každý si na to asi musi přijít sám, malokdo si dá poradit hned.. jak říkám, je vás tu halda, kteří si gumy šetří i několik let.. to už tak nějak patří ke spořivému stylu NC strojů a jejich majitelů.. asi tu na mě nikdo nedá, ale všem doporučuju měnit pneu v okamžiku kdy začnou měnit jízdní vlastnosti a ne kdy dosáhnout zákonného limitu vzorku.. (nejlip obě současně)