Práve som to zapojil a prikladám fotky, aby ste vedeli, ak potrebujete vyriešiť zapojenie aj vy (model NC700XD, r.v.2012):
- kúpil som originál Honda relé + poistku (08A70-MGS-D30)
- 08A70-MGS-D30
- kúpil som originál kábel Honda (08A70-MJL-D30), ktorý má na jednom konci biely 6-pinový konektor (ktorý má zapojené len 3 piny) a na druhom konci 2ks 2-pinové a 1ks 3-pinový konektor.
- 08A70-MJL-D30
Kábel som rozobral, lebo tie originálne 3-pinové a 2-pinové konektory na ňom nepotrebujem a naletoval som naň jeden 3-žilový (0,75mm2) kábel.
- Rozobraty kabel Honda
- Priletovany novy 3-zilovy kabel
- Zaizolovane
Dal som dole kapotáže z ľavej strany motorky a multimetrom som na 6-pinovom konektore (ktorý má zapojených len 5 pinov) (tento konektor nájdete zapichnutý pod falošnou nádržou vľavo)
- NC700XD bez kapotáží
nameral toto:
- zelený kábel je "-" (kostra)
- fialový kábel je zapnutý až po zapnutí kľúča (takže spínaný "+")
- červený kábel je "+" (takže privádzané stále napätie)
- Foto konektora na motorke z vrchej strany
- Foto konektora na motorke zo spodnej strany
Na kábli 08A70-MJL-D30 neboli piny na správnych pozíciách, takže ich bolo treba prepinovať tak, ako je na obrázku.
- Foto konektora na kabli
Čiže po zapojení do konektora v motorke je:
- zelený do zeleného
- modrý do fialového (takže do modrého pôjde "+" po zapnutí kľúča)
- hnedý do červeného (takže do hnedého pôjde "+" stále)
- Spojene konektory
Toto zapojenie je veľmi čisté riešenie - bez akéhokoľvek zasahovania do elektriny motorky. Všetko je originál (relé, poistka, konektor/kábel). Upravený je len koniec kúpeného kábla, čo je úplne v poriadku, lebo je len predĺžený, avšak vďaka väčšiemu priemeru má menší odpor a na konci nie sú Honda konektory, ale tam mám WAGO spojky, ktorými môžem pohodlne pripojiť čo potrebujem.