DTC = Dynamic Traction Control (obchodná značka BMW) DCT = Dual-clutch transmission (dvojspojková prevodovka) Peter, ozaj by si si mal tú motorku niekde u dílera požičať. Nožným radením spínaš tie isté kontakty ktoré palcom a ukazovákom na ľavej rukoväti. Je to len vytiahnutie tých istých kontaktov na nohu. Nemá to zmysel. Ak si na automate zvolíš manuálny režim, máš motor plne pod kontrolou a môžeš ho vytočiť až do červena. Mám na automatoch od Hondy najazdených takmer 200 000 a nikdy som to nepotreboval. Dnešné automaty sú tak kvalitne a inteligentné že manuálne radenie stráca zmysel. Ja obvykle jazdím zo zaradeným S módom. Samozrejme motorka nevie že sa chystám predbiehať a v tom prípade manuálne podhradím o jeden či 2 st. bez toho aby som prepínal mód prevodovky. Hore rýchlosti už dávať nemusím. Urobí to automat. Tlačidlo “+” používam prakticky len pri regulácii brzdnej sily motora prí jazde z kopca. O inerciálnej 6-osej jednotke tu nebudem písať. Bolo by to nadlho. Spomeniem len, že vďaka nej prevodovka vie či ideš z kopca či do kopca, či práve vyberáš zákrutu a podľa toho mení svoje správanie a zaradený rýchlostný stupeň.
Je lepšie si to raz vyskúšať ako stokrát čítať príspevky používateľov. Ale nožné radenie ozaj nemá zmysel.
Richi ďakujem pekne za vysvetlenie cením si to. Určite bude lepšie vyskúšať ako len o niečom čítať s tým s tebou súhlasím V podstate mne sa páči nc s automatom tak ako je kedže ja potrebujem moto na každodennú jazdu po meste a samozrejme sem tam nejaký výlet. Mne akurát nepasuje radenie páčkami na riaditkach to je niečo načo viem ze by som si nevedel zvyknúť a preto má napadla varianta dokupenia footshifteru a teda keď budem sem tam chcieť ísť na manuálnom režime tak nech je to manuál na aký som zvyknutý a teda preraďovanie nohou Ide mi skôr len o ten pocit aby sme sa chápali nič viac v tom nehľadám
Novsie NC maju tolko rezimov jazd ze iste ti bude aspon jeden pasovat na tvoj styl jazdenia a manualne radenie budes asi najcastejsie vyuzivat na podradovanie a brzdenie motorom ako to robi Richi a ja tiez na aute. Ja na aute vlastne radim plynovym pedalom podla toho kolko pridam tolko si drzi otacky Rezim sport vyuzivam ozaj len obcasne. A verim ze tak isto reaguje aj automat na NC ak nie tak ma opravte.
Veď hej, od kedy manželka už jazdí na svojej moto tak bežne jazdenie turistickým tempom mi úplne stačí a tá spotreba suprová... stále ešte jazdím do práce... ale keď sme chodili dvaja na jednej a s plnou bagážou už to nebolo ono...
NT1100 je určite super mašina ale spotreba 5 plus a cena okolo 14 tisíc je v porovnaní s NC kom nezmysel, takže za mňa má NC jedinú vadu a to je podvozok. Najlacnejšia varianta stojí 300eur plus práca. A zrazu sa NC stane pohodlná motorka
Odoslané z moto g(60) pomocou Tapatalku
Jazdím pre radosť Honda Integra 750D2015, Honda NT11002022