Na enduro mozno, ale na cestnu motorku to podla mna nie je vhodne riesenie - ked si spomenies, zmacknes, na retaz sa dostane tekuty olej v nejakom mnozstve (isto nie tak citlivo a priebezne, ako je tomu u elektronickeho scottoilera) a kedze ho bude (alebo moze byt) viac, nez je potreba, vyfrka sa odstredivou silou na koleso a kade-tade... moj nazor.
Tekute oleje vyzaduju, aby moto nejaky cas po ich aplikovani stala, aby sa dostali tam, kam maju a aby svojim sposobom "zaschli" (resp. sa odparila ich zlozka a zvysok ostal tam, kam zatiekol). Ak sa toto nedodrzi, vyfrkaju sa z retaze prec.
Olej urceny pre e-scottoiler ma (zrejme) inu konzistenciu, a najma ho e-scottoiler pridava naozaj priebezne v malickom mnozstve, takze (zrejme) nema co vyfrkavat na koleso... (ak je system dobre nastaveny)
Kebyze mam prebytok penazi a jazdim vela kilometrov, tak idem do e-scottoilera. Ale kedze neplati ani jedno, ani druhe, mazem bielym Valvoline olejom v spreji.
Vidiet, ze je retaz namazana, a jazdit sa smie uz pomerne kratko po namazani, kedze ma taku lepivu konzistenciu... A retaz da pekne vediet, kedy ju uz zas treba namazat - podla toho, ze valceky sa zmenia z tmavej matnej na lesklu vyblišťanú...