Raz mi kamarat povedal, ze mu obcas odmavaju motorkari, ked ide na PCXku, lebo to pri letmom pohlade zpredu pripomina supersport... Toto je nova kategoria "SUV skuter" a zpredu sa tvari ako Africa
SUVcka jazdia najcastejsie po nezpevnenej ceste kratky usek niekam na chatu. Na skutri som mal podobny problem - bal som sa, ze chytim spodkom kamen alebo koren. Ked vidim tu prednu kapotu tak na polnacke bude mat jazdec kolena riadne od seba. Prekvapilo ma, ze to ma vypletane kolesa - to je asi prvy skuter kde to vidim... Hmotnost 238 kg, nie je to privela??? Pri tej vybave to je logicke...
http://www.motorkari.cz/motokatalog/hon ... x-adv.html Zmysel takych "konceptov" je asi v hladani cesty. Toto je otazka, ci zdokonalovat NCcko alebo vyvijat nieco co bude este viac skuter, nez NC, ale s vlastnostami NC. Ak to ma byt SKUTER, tak nech to zchudne na vahe a vybave. Potom to zacne byt niecim, co tu nie je. Napriklad keby si na experiment nebrali Integru ale SH 300 (ktora ma 170 kg a 20 kW), zachovali motor s variatorom, ale vymysleli vyssi pevnejsi ram, ochranu spodku, sexi USD vidly, dvojkotuc (lebo to je ta SUV esencia) a stavitelny predny stitok (lebo na skutri nefuka), tak zaiskrí oko nejedneho skutristu. A nech to ma prepinac na jazdny rezim, kde by sa inak spraval variator na ceste a mimo cestu. SUV sa tiez len tvari, ze je offroad, ale dokaze iba o nieco malo viac, nez bezne auto. Ale to v civilizacii a blizkom okoli staci.