Stránka 1 z 9

Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 20 Feb 2015, 12:27
od Xman
IMG_6488.JPG
Ahoj chlapi nemáte někdo zkušenosti z odškrcením sacího kolena?Myslím zdali je to poznatelný rozdíl.Namontoval jsem to a motor běží ůplně normálně ale zatím jsem to neprojel.Doufám že nějakou změnu poznám.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 20 Feb 2015, 18:17
od Richi
A naco to ma by dobre?
Podla mna tie prepazky su tam aby sa hadica nezbortila vplyvom podtlaku
Urcite daleko viac kladie odpor vzduchovy filter ako tieto prepazky

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 20 Feb 2015, 20:31
od Xman
Na zborcení to asi nebude,ty malé otvory jsou slepé, je vyztužena venkem,myslel jsem jestli to není třeba ten rozdíl mezi 35kw a 38kw,proč by pak na hadici psali výkon motoru?Běžně se to nedělá.Mám hadice dvě origo a vykuchanou,bude li to dělat problém dám zpátky origo hadici.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 20 Feb 2015, 20:50
od georgoo
Xman píše:Na zborcení to asi nebude,ty malé otvory jsou slepé, je vyztužena venkem,myslel jsem jestli to není třeba ten rozdíl mezi 35kw a 38kw,proč by pak na hadici psali výkon motoru?Běžně se to nedělá.Mám hadice dvě origo a vykuchanou,bude li to dělat problém dám zpátky origo hadici.


A na obe hadice co mas su rovnake 35 kW ???, alebo bol medzi nimi nejaky rozdiel ???

Ja myslim ze to vplyv na vykon ma, ved kazda prekazka v nasavani, alebo vyfukovom systeme znizuje vykon motora.
Ked prebrusis vsetky nerovnosti (ktore vytvaraju turbulencie) v potrubi, zlepsi sa prietok a tym aj vykon motora.
Napr. ak mas vsetky vyfukove zvody rovnako dlhe (do bodu, kde sa schadzaju do jednej rury) tak je to lepsie.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 20 Feb 2015, 22:13
od Richi
To mas sice pravdu, ale podla mna je to len v teoretickej rovine (pri tak malej kubature ako je NC). Ak by si pouzil lapovane sacie aj vyfukove potrubie rozdiel vykonu by bol nemeratelny
Navyse motor je konstruovany na isty saci aj vyfukovy odpor. O tom tu uz bola rec pri vyfukoch a zaver bol ze je to pekne, ale vykonu to skor uskodi ako pomoze

rozdiel vykonu je v 246 roznych upravach a nie len vo velkosti sacieho potrubia (to cislo som si vymyslel)

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 06:06
od jezdec74
No každopádně to zvýšení se dělá mechanicky, tak by to mohlo být i tímto.
Poprosíme Keta, ten má to zvýšení udělané a mohl by kouknout na sací trubku, zda tam tu přepážku má nebo ne.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 07:09
od Pavel
Rozdíl mezi 35 KW a 38 KW je v jiné palivové mapě a ne v odlišné hadici či sacím kolenu.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 07:12
od jezdec74
Pavel píše:Rozdíl mezi 35 KW a 38 KW je v jiné palivové mapě a ne v odlišné hadici či sacím kolenu.

Nevím, ale v servisu tvrdili, že je to mechanická záležitost v sání.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 07:33
od Pavel
A mě tvrdili mechanici v servisech, že se musí nahrát jiná palivová mapa u těchto modelů. Taky jsem chtěl verzi 38 KW neboť mám neomezený řidičák už od 17 let, tak jsem se o to hned zajímal. Uvidíme co napíše Keto.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 10:29
od Xman
Mám obě hadice originál,na každé je 35kw ale ta jedna má jen odstraněnou přepážku ručně.Pořád mi vrtá hlavou proč by psali na hadici výkon motoru,snad jen kvůli rozdílu KW.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 10:34
od Xman
V Hondě mi řekli že rozdíl je v sání a taky po výměně výfukového potrubí,kurňa není možné aby v tom nebyl rozdíl,viděl jsem škrcené motorky na 25 kw a měly taky snížený průtok vzduchu tak proto mě napadlo kouknout do hadice.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 14:10
od georgoo
Xman píše:Mám obě hadice originál,na každé je 35kw ale ta jedna má jen odstraněnou přepážku ručně.Pořád mi vrtá hlavou proč by psali na hadici výkon motoru,snad jen kvůli rozdílu KW.


Aha, obe su rovnake. Ja som myslel, ze na jednej bolo 35 a na druhej 38 kW.

Tak v takomto pripade to bude skor oznacenie. Mozno ma Honda hadicu univerzalnu, na viacero motoriek je identicka, resp. veeeelmi podobna.
Aby sa zabranilo zameneniu = reklamacia = kooopa problemov a papierovaciek. Robim v strojarine, a nikedy trva dost dlho vymysliet system, aby ludia nepoplietli dielce. Vsade sa poka yoke pouzit neda.
My tiez vsetko oznacujeme, a ked na to niekto nezainteresovany pozrie, tak si mysli, ze nam je.....e ked tam znacime tolko znaciek.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 20:01
od keto
Mě to odškrcovali přímo v Hondě,je to někde v sání a dávali mi tam LeoVince svody,tím by se to prý mělo doatat výkonově někde k 39kW.Průkazné zvýšení by bylo,kdyby se moto změřila na brzdě před a po zákroku,ale to bohužel nemám. :-)

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 20:11
od Xman
Sání je pouze toto koleno vedoucí od klapky do airboxu nic víc tak si myslím že je to ono.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 21 Feb 2015, 21:12
od georgoo
keto píše:Mě to odškrcovali přímo v Hondě,je to někde v sání a dávali mi tam LeoVince svody,tím by se to prý mělo doatat výkonově někde k 39kW.Průkazné zvýšení by bylo,kdyby se moto změřila na brzdě před a po zákroku,ale to bohužel nemám. :-)


A cisto subjektivne ako to hodnotis ??? Taha lepsie ako pred upravou ???
Cisto teoreticky (zatial sa nic upravovat nechystam) ak by som podobnu upravu spravil na 750-ke, mohol by som sa potom pohybovat niekde okolo 45 kW :?: