Odškrcení sání

(nastavenie ventilov, olej, chladič, sviečky, ...)

Re: Odškrcení sání

Poslaťod keto » 21 Feb 2015, 23:38

Myslím,že úprava na 45kW a výše bude až NC turbo :like: :lol:
Jinak je po úpravě znát lepší vršek tak nad 4500ot ,v nízkých otáčkách je to zase klidnější a dá se jet i pod 2000ot,ale že by z toho byla nějaká jiná motorka to né,jsou to jen takové drobné vylepšení a kdo jezdí jako turista,tak je to zbytečné a kdo chce jezdit sportovně,tak ať si koupí jinou motorku.Já jsem do toho šel z počátečního nadšení a taky proto,že jsem se mohl svézt na upravené a když pak člověk přesedne,tak je ten rozdíl znát.
Ale podotýkám,že se najednou dělalo sání i svody,tak jen těžko můžu říct co mělo na výsledný efekt větší vliv,nebo jak by fugovaly ty úpravy odděleně. :roll:
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod jezdec74 » 23 Feb 2015, 12:20

Keto, můžeš kouknout do toho sání ?
Myslím, že by to všichni rádi věděli, zda tam tu přepážku máš nebo ne.
Díky.
My heart beats for Honda.
Obrázok užívateľa
jezdec74
**********
**********
 
Príspevky: 3204
Registrovaný: 01 Sep 2013, 19:19
Bydlisko: CZ
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Xman » 24 Feb 2015, 20:07

Počkám až dojdou desky,vyměním a projedu to a hned vám řeknu zdali jsem něco poznal nebo né.
Obrázok užívateľa
Xman
**
**
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 11 Sep 2013, 18:42
Bydlisko: Albrechtice u Č.Těšína
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Xman » 12 Mar 2015, 16:12

Zdravím tak jsem Hondu po dlouhé zimě projel s odškrceným sáním a vypadá to že to motoru vůbec nevadí,jde trochu líp do otáček a zdá se mi že je to trošku lepší i když po zimě to vždycky jede dobře jak si člověk odvykne.Psal mi dokonce kolega že na 750tce je to koleno bez přepážky.Takže jízda super motor šlape jak hodinky a pokud tomu ta úprava dala třeba 2kw tak tím líp.
Obrázok užívateľa
Xman
**
**
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 11 Sep 2013, 18:42
Bydlisko: Albrechtice u Č.Těšína
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod robilad3 » 13 Mar 2015, 08:27

a čo maximálka je tam rozdiel približuje sa tomu - https://www.youtube.com/watch?v=TcW7jzkuBmg :like:
robilad3
*
*
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 01 Apr 2014, 19:09
Motorka: Honda NC 750X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Xman » 13 Mar 2015, 14:17

Tak to jsem nezkoušel jezdil jsem kolem komína a byl celkem provoz.
Obrázok užívateľa
Xman
**
**
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 11 Sep 2013, 18:42
Bydlisko: Albrechtice u Č.Těšína
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod pjvoky » 13 Mar 2015, 20:48

Jen doplním starou záležitost.....chlapi, než začnete kuchat motorky, tak vám jen řeknu, že konstruktéři mají spočítané kolik musí proudit vzduchu aby se dosáhlo optimálního výkonu a optimální spotřebě, jestliže chcete zvedat výkon motoru nelze jen hnát vzduch do motoru, ale musíte ho taky rychle hnát z motoru ven, takže kdykoliv se budete srát do sání musíte se srát i do výfuku, nejlépe koupit celý kit, který byl testovaný, pokud to budete dělat doma po domácku tak se to vždy bude rovnat jen větší spotřebě. Výsledek domácího kuchání je pouze jiný zvuk a pocit že jste zvedli výkon bude max klamem zvuku. Já se přiznám že mám také koupený výfuk, ale jen kvůli zvuku. Na otázku zda něco zvedne výkon se ptejte konstruktérů ne kamarádů nebo rádobyznalců :D
pjvoky
**
**
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 31 Jan 2013, 15:14
Bydlisko: Čechy krásné, Plzeň má.
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod keto » 14 Mar 2015, 01:24

pjvoky píše:Jen doplním starou záležitost.....chlapi, než začnete kuchat motorky, tak vám jen řeknu, že konstruktéři mají spočítané kolik musí proudit vzduchu aby se dosáhlo optimálního výkonu a optimální spotřebě, jestliže chcete zvedat výkon motoru nelze jen hnát vzduch do motoru, ale musíte ho taky rychle hnát z motoru ven, takže kdykoliv se budete srát do sání musíte se srát i do výfuku, nejlépe koupit celý kit, který byl testovaný, pokud to budete dělat doma po domácku tak se to vždy bude rovnat jen větší spotřebě. Výsledek domácího kuchání je pouze jiný zvuk a pocit že jste zvedli výkon bude max klamem zvuku. Já se přiznám že mám také koupený výfuk, ale jen kvůli zvuku. Na otázku zda něco zvedne výkon se ptejte konstruktérů ne kamarádů nebo rádobyznalců :D

Tak to trochu upřesním,NC 700 byla původně konstruována na 38.1kW a tento motor byl pak přiškrcen kvůli možnosti řídit s papírama do 35kW.V Německu se normálně prodávaly Xka i neškrcené a mají v TP 38,1kW a tak se pátralo kde to soudruzi přiškrtili a je to škrcené v sání.Takže odstranění restrikce nebo zakoupením hrdla sání z neškcené verze dostaneš vlatně motor do optimálního stavu ;) Takže zde nejde o žádnou alchymii se zvedáním výkonu,ale jen o vrácení do původního stavu :) Mohu potvrdit,že spotřeba nestoupla ani o deci :like:
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Richi » 14 Mar 2015, 08:06

Konecne relevantne informacie... :like:
1/2018 (NC 35840) + 58 092km
Obrázok užívateľa
Richi
Administrátor
Administrátor
 
Príspevky: 2942
Registrovaný: 22 Máj 2014, 20:59
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod robilad3 » 14 Mar 2015, 14:06

Presne tak konecne Vieme v com to
robilad3
*
*
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 01 Apr 2014, 19:09
Motorka: Honda NC 750X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod pepe » 14 Mar 2015, 14:24

No nevím, jestli do toho teď nevnesu zmatek, ale 38 kw mají, pokud vím, DCT verze (pokud se mýlím, tak mě opravte). Potom by DCT verze tuto hadici měly mít jinou. Jenže v katalogu náhradních dílů se zdá, že mají všechny verze tuto hadici pod stejným číslem, tedy nejsou odlišné... :?:
Obrázok užívateľa
pepe
****
****
 
Príspevky: 176
Registrovaný: 18 Jan 2014, 13:18
Bydlisko: Nové Město nad Metují
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod robilad3 » 14 Mar 2015, 15:24

Su odlisne 750 nema prepazku mal ju kamarat rozobranu
robilad3
*
*
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 01 Apr 2014, 19:09
Motorka: Honda NC 750X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod georgoo » 14 Mar 2015, 16:30

pepe píše:No nevím, jestli do toho teď nevnesu zmatek, ale 38 kw mají, pokud vím, DCT verze (pokud se mýlím, tak mě opravte). Potom by DCT verze tuto hadici měly mít jinou. Jenže v katalogu náhradních dílů se zdá, že mají všechny verze tuto hadici pod stejným číslem, tedy nejsou odlišné... :?:


Nemaju, ci mas manual, alebo DCT vykon motora je rovnaky, ci uz pri 700-ke alebo 750-ke.
Pytal som sa na to v predajni, ked som kupoval moto.
NC750X (2014-2017), Tracer 900 (2017:-)
Obrázok užívateľa
georgoo
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 2486
Registrovaný: 03 Jún 2014, 19:43
Bydlisko: Trnava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod pepe » 14 Mar 2015, 20:03

Asi máš pravdu georgoo, tak dlouho to přežvykovali (to, že DCT verze mají vyšší výkon) různí redaktoři v různých periodicích, až jsem to vzal jako fakt, přitom se stačilo podívat do příručky :oops: .
Obrázok užívateľa
pepe
****
****
 
Príspevky: 176
Registrovaný: 18 Jan 2014, 13:18
Bydlisko: Nové Město nad Metují
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod keto » 15 Mar 2015, 08:03

Už jsem to tu možná psal,že v Německu se prodávyly i NC700X manual s výkonem 38,1kW,tedy stejným jako DCT.
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor, prevodovka

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia