Odškrcení sání

(nastavenie ventilov, olej, chladič, sviečky, ...)

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Luther » 04 Jún 2015, 16:34

Pánové musím složit obrovskou poklonu Xmanovi za ochotu, projevenou pílí, preciznost a pohoštění při odškrcování sání!!!! První dojmy po odškrcení jsou takové, že motorka jde ochotněji do otáček, zdá se že líp zrychluje, se spotřebou zatím nevím, nebyla možnost projet celou nádrž :-)
Obrázok užívateľa
Luther
*****
*****
 
Príspevky: 421
Registrovaný: 17 Máj 2013, 18:05
Bydlisko: Návsí, CZ
Motorka: Honda NC 700S

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Xman » 04 Jún 2015, 19:23

Díky rád jsem pomohl :-)) Aspoň teď vím jak se rozebírají oba typy.
Obrázok užívateľa
Xman
**
**
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 11 Sep 2013, 18:42
Bydlisko: Albrechtice u Č.Těšína
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod littlekiller » 08 Jún 2015, 13:41

Pánové díky za tohle téma. Sání jsem odškrtil a je to opravdu znát. Hlavně při jízdě s batůžkem je motorka živější a jde ochotněji za plynem. A přitom taková blbost :D
Obrázok užívateľa
littlekiller
*
*
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 14 Jan 2015, 16:58
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Frodo » 20 Apr 2016, 07:18

Ptal jsem se v Hondě jak se dělá škrcení NC700s z 35kW na 25kW. Bylo mi řečeno, že úprava spočívá z velké části v upraveném sání - menší průměr - méně vzduchu.
Obrázok užívateľa
Frodo
****
****
 
Príspevky: 108
Registrovaný: 28 Jan 2015, 18:56
Motorka: Honda NC 700S

Re: Odškrcení sání

Poslaťod keto » 20 Apr 2016, 13:36

Je to pro ně nejjednodušší cesta, jelikož NC je vybaveno relativně moderní technikou se sondou ve výfuku a tak si elektronika hlídá optimální směs a když se jí nedostává vzduch, tak automaticky ubere na palivu, aby udržela ideální poměr palivo/vzduch. Takhle si mi přiškrtil nechtěně skůtr Honda SH300i, kde se notně zanesl filtr, bylo to ještě v záruce a garančky jsem dělal poctivě u Hondy a tak jsem to jel reklamovat, že to nějak nechce moc jet, no a vyměnili fitr a jelo to zas jak z praku :like: jen udávaná životnost filtru byla tak poloviční, než udával výrobce v manuálu :x
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Richi » 20 Apr 2016, 16:38

To vieš, ten váš Ostravský vzduch a k tomu polňačky po ktorých beháš... :lol:
1/2018 (NC 35840) + 58 092km
Obrázok užívateľa
Richi
Administrátor
Administrátor
 
Príspevky: 2939
Registrovaný: 22 Máj 2014, 20:59
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pito » 20 Apr 2016, 21:30

Ja inak po nejakych tych km s upravou sania mozem zodpovedne prehlasit, ze motorka ma vyssi vykon-ide najma lahsie do otacok, nizsiu spotrebu a 5,6 sa da radit skor. Tiez bude zrejme vyssia maximalka, co som este neskusal. Za mna to rozhodne stalo za to, aj ked samozrejme nenavysil sa vykon motora o tretinu, ale rozdiel je citit :)
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod keto » 20 Apr 2016, 21:47

Richi píše:To vieš, ten váš Ostravský vzduch a k tomu polňačky po ktorých beháš... :lol:

s tím skůtrem jsem moc plňačky nejezdil, celkem to škrtalo břichem, ale problém byl, že sání je tam umístěné nízko a blízko zadního kola a tak nasává prach z cesty vířený kolem, už jsem chtěl dělat úpravu sání, kterou jsem odkoukal na internetu, ale než jsem se k tomu dostal, tak jsem ho prodal ;)
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pavel » 08 Júl 2016, 08:07

Včera večer mi napsal Xmen, jak bude sání upraveno na normál bez chujovin tak napíšu poznatky :)
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pito » 08 Júl 2016, 08:18

Pavel, ja som to robil svojpomocne a viaceri to tiez maju. Ide iba o odstranenie prepazky v privodovom potrubi, tot vse ;)

Najhorsia je ta robota okolo, treba dost toho rozobrat :D Ale rozdiel citit urcite :like:
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pavel » 08 Júl 2016, 08:26

Xmen s tím má zkušenosti, sníží se spotřeba a zvýší trošku výkon, při jízdě ve dvou to bude znát :D
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pito » 08 Júl 2016, 08:50

Pavel píše:Xmen s tím má zkušenosti, sníží se spotřeba a zvýší trošku výkon, při jízdě ve dvou to bude znát :D


Presne tieto poznatky som pisal uz niekde ;)

Najviac to poznat na tom, ze skor mozes radit 5 a 6 prevodovy stupen a motor ide ochotnejsie do otacok 8-)
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pavel » 08 Júl 2016, 09:17

Presně Piťo, pojde lepšie do otačok, ja radim na rovince štvorku při 50km/h a petku při 60km/h, nemám co stratit :D
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: Odškrcení sání

Poslaťod Pito » 08 Júl 2016, 09:22

No skor som myslel, ze 6 nebudes radit pri 115, ale mozes uz aj pri 105 :D :lol:

Ale kazdy ako mu vyhovuje, ja mam pocit, ze sa motor strasne podtaca pri tychto hodnotach. Vacsinou aj 4 taham 70-80kmh a radim az potom hore.

Spotreba pri poslednej Alpovacke tri kufre, nalozeny, turisticke plexi sa pohybovala 2,9-3,4 a to som sa neobmedzoval, t.j. do 140 chodenie, svizne tempo.
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Odškrcení sání

Poslaťod hondak2 » 09 Jan 2018, 22:48

mate nekdo zkusenosti se zvysenim vykonu u NC750 ja namontoval NITRO data ladi se hodnoty snimace teploty vzduchu na sani,... nejsem si jist rozdilem mate nekdo jiny zpusob zvyseni vykonu? diky
hondak2
*
*
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 02 Jan 2018, 10:27
Motorka: Honda NC 750X

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor, prevodovka

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia