Zdochol tu pes tak troska rozprudim staru temu
Dva roky nazad som slubil ze ked budem znova nastavovat ventily pozriem sa na nerozlusknuty oriesok a to ohladne urcenia poradia valcov a udajne chybnemu servisnemu manualu.
Dnes kedze mam este dovolenku a uz som takmer zdravy odhodlal som sa konene zavriet do garaze a po dvoch rokoch potvrdit alebo vyvratit moje tvrdenia ze prvy valec je na lavej strane ked sa na ne pozeras pri stelovani ventilov.
Nezivym sa mechanikovanim ale od skoly mam v hlave niekde v zadu napisane ze prvy valec je pri rozvode cize na strane brzdy ci uz rucnej alebo noznej.
Ryska v okienku musi ukazovat hore nie dole!
V tedy na opacnom valci cislo 2 nie su ziadne vole nedaju sa tam dat mierky ako pisal Baterka lenze on ho podla videa identifikoval ako valec cislo 1 lebo ho zmiatlo video.
Takto to mam nastavene od vyroby a takto som to uz robil treti krat dnes pri 86500 km
Kedze vacsina si asi ventily nastavovala podla videa tak som natocil motor podla videa prvy valec ryska smerom dole a samozrejme na skutocnom prvom valci teda ten pri rozvode sa neda nastavovat vola tusim nasavacie ventily su otvorene ale na valci cislo 2 (podla videa cislo 1) su vole takmer dobre.
Ked pisem takmer tak vyfukove boli dobre ale nasavacie maju vacsiu volu a to o dost.
Moj nazor je ze prvy valec je pri rozvode cize strana brzda a manual je dobry.
Len jedno mi nejde do hlavy ze ked to dam podla videa preco na sani je vacsia vola.
Pokial viem ventily sa nastavuju v mieste kde maju najvacsiu volu teda ako pisal Dovi ked je vacka v mieste kde ma najmensi polomer.
Iste je ze ten manual asi nie je az tak koser
A tu niekde bude ta zahada ze moj motor je hlucnejsi ako ostatne co som pocul budu to robit tie sacie ventily.
Inak dnes som to robil prvy a aj posledny krat ako Baterka ze som nedal dole chladic ale uz nikdy viac radsej vypustim kvapalinu ale budem mat viacej placu.
Zaver;
Ak to bude robit niekto podla manualu prvy valec je pri rozvode strana brzda a ryska v okienku smeruje hore.(hlucnejsi motor)
Pokial niekto veri videu nic nepokazi a drzi sa presne podla videa cize prvy valec je akoze na strane spojkovej packy a ryska v okienku musi smerovat dole.(tichsi motor)
Kazdopadne drzal by som tychto dvoch osvedcenych metod a nie blabolov ked strihaju ventily a podobne
Snad som to opisal zrozumitelne a nedoplietol niekoho este viac.
Ako tu uz bolo viac krat pisane kto ma aspon ako take skusenosti ten si to urobi aj sam a kto nema o tom sajnu nech si to da radsej urobit lebo si moze urobit nezvratne a nie lacne skody.
How
Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku