Pito píše:Moja rada k ventilom znie, ak vam z toho videa nie je jasne ako to robit, nerobte to.
Je tam uplne jasne napisane aj znazornene pri postupe prace = Valec 1- clutch side, tzn na strane radicky.
Ked ste to tu tak pekne domotali tak prispejem aj ja
Anglicky sice neviem ale ja mam spojku na pravej strane a alternator na lavej tam kde je radicka
Samozrejme kazdy si pod pojmom spojka predstavuje nieco ine manik na videu zrejme mal na mysli skor packy
Po tom vsetkom co som sa dnes tu docital som si takmer isty ze drviva vacsina ludi co len troska rozmyslala ze bude nastavovat ventily doma vsak to nebude zlozite tak teraz si to asi aj rozmyslela
Pavel k tym znackam na vacke tak je jasne napisane ze ma smerovat hore to jest k veku ventilov alebo po tvojom k vacke ked je ta sipka dole teda smer kluka treba to pretocit v protismere hodinovych ruciciek
Dovi tusim si pisal ze treba nastavovat ked je piest dole ze v tedy su ventily zavrete ale to nie je vzdy tak
Ak sa dobre pamatam je to uz pekne cez 20 rokov tak ventily sa nastavuju ked je piest v hornej uvrati ono aj tam musia byt obcas zavrete inak by ten motor nepracoval a vsetka vybuchnuta zmes by sla do prdele a nenastala by teda ziadna praca
No nebudem to dalej zamotavat lebo uz aj bez mojho prispevku tu je riadny gulas
Poviem to asi takto som v obore vyuceny ale ked som to robil prvy krat trikrat som cital manual a hodinu pretacal motor a skusal imaginarne ci to budem robit dobre
Tiez sa mi to nejak nepozdavalo ktory valec je ktory