Myslim ze Dreamer to uz objasnil dostatocne.
Prekopirujem ti to aby si to nemusel hladat ktory prispevok.
Honda manual hovori, ze prvy valec je lavy (lava strana motorky je len jedna, ta ktora je na lavo v smere jazdy, cize v tvojej terminologii ta kde je, alebo bola by spojkova packa v pripade manualu) a rysky maju licovat so znackou na valci dole. Cize opacne ako si nastavoval a ako tvrdia niektore neoficialne manualy. Tiez nestaci, ze ryska licuje, piest musi byt aj v hornej *kompresnej* uvrati, na kontrolu sluzi kontrolny otvor na druhej strane motorky (lavej). Ale aj bez neho, ak je piest v hornej kompresnej uvrati, tak vsetky vahadla budu mat volu aj do stran, nebude na nich ziadny tlak od vacky a v tejto polohe sa maju vole nastavit.
Inak prava strana cize strana brzdy je valec cislo dva.
https://youtu.be/oWUCFoz01tkOdoslané z SNE-LX1 pomocou Tapatalku