To su dobre keci co pises
Nechce sa mi teraz rozpisovat ale uz sa tesim na osobne stretko na nejakom zraze
(Neber to v zlom a udrz si usmev
)[/quote]
Ahoj Richi, chapem ze nedopustis na svoj automat
.
Jazdil som na NC700X DCT, Integra 700 DCT, Crosstourer 1200 DCT.
Moj nazor: sice pohodlie bez radenia v meste, ale zaludnosti ked to necakas.
Napr: isiel som do zakruty, tesne pred vyjazdom z nej mi hodilo tazsi prevod. Kym mi podradilo, musel som pockat na automat, alebo podradit.
Na manualnej uz mam pripraveny prevod tesne pred zakrutou a s tym istym prevodom vychadzam z nej.
Podobne situacie pri beznych predbiehaniach aut, kde mi hodil tazsi prevod ked som to najmenej cakal.
Tesne pred kopcom zvyknem zrychlit, na DCT v strede kopca pri vyssich otackach mi hodilo DCT tazsi kvalt
Ak mam navyse mechanicky klikat tlacitkami v automatickom mode, to mi pride fakt vhodnejsi manual.
Navyse za DCT je masny priplatok asi 1.000 eur, drahsi servis /spec. olej/, vyssia vaha moto o 10 kg, nachylnejsia na poruchy, komplikovanejsi servis.
Automat nedokaze predvidat situacie /aj ked novsie DCT su pokrokovejsie/, manual mi neurobi svojvolnu zaludnost ked to najmenej cakam...
Richi ak ma za moj nazor nezabijes, mozeme niekedy pojazdit
Maly motorkar nie je ten co ma malu moto, ale ten co malo jazdi.
Velky motorkar nie je ten co ma velku moto, ale ten co vela jazdi.