Tome aj ja som dnes nakupil ale za trocha viac penazi Mal som cas tak som zbehol do BB a nakupil som vsetko na dalsiu vymenu PS: Dancul zistoval som ti ten olejovy filter tak v origo Honde mi potvrdil predajca ze je totozny aj na 750 ku tak ak nejdes kupovat origo kludne kup tu 204 ku ako jezdec
Len to co ty Ale ja kupujem original filter a olej Motorex Top Speed 10W40 a len olej stoji okolo 12,50 € ale mne davaju cca 15% zlavu tak ma to stalo cele 47 € a myslim ze ty si platil urcite menej Origo filter stoji cca 13,50€ bez zlavy kolko stoji Hilfo 204 ?
Dancul to mas asi jedno aky olej hlavne aby splnal specifikaciu a ja vzdy davam to co tam bolo predtym a mne tam davali Motorex tak som pri nom uz ostal inak by som asi daval Repsol sinetico a je k tomu este skoro o polovicu lacnejsi
Taky myslím, že je to úplně jedno, když splňuje specifikaci. Další věc je, že stejně nikdo neví jaký olej do té plastové láhve stočili a jakou nálepkou to opatřili.
Jezdím na tu samou kombinaci co jezdec,nevidím v tom problém,v Hondě mi tam taky lili castrol akorát,že dávali ten svůj předražený fitr zatím jezdím ještě s origo filtrem,ale v 36000 už tam půjde hilfo,který už čeká v garáži a jeho cena byla 119kč a olej 179 litr v pemě,takže bez poštovného
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Ještě něco k množství oleje: v příručce píšou, že když měníte olej i filtr, tak se má nalít 3.4 litru, tak jsem tak udělal, ale pak jsem zjistil, že je hladina stále trochu nad horní ryskou, tak budu muset trochu upustit. Podle mě tam stačí 3.1 - 3.2 litru a bude to u horní rysky nebo trošičku pod ní.
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Motor jsem neprotočil, jen prohřál a vypustil co to šlo podle příručky. Jde mi o to, že je ho tam teď trochu nad horní ryskou, tak aby to nebylo na škodu a netlačil se kam nemá.
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
No ja mam taku skusenost ze ci motorka alebo auto vzdy mi vojde trocha menej oleja ako pise manual do NC mi tusim po hornu risku vzdy voslo len 3,3 l ja som neprelial lebo vzdy nalejem menej a potom kotrolujem riskou Myslim ze dake to deci motoru neuskodi ale pre lepsi spanok si vytiahni trocha oleja von predca len nejaky vytlaceny semering nepotesi
Ak je ho o par mm viac, neriesil by som to Ak je ho vyrazne viac, odpustil by som aby som mohol pokojne jazdit Ked je hladina vysoka, naraza do nej klukovy hriadel