od Pavel » 06 Okt 2017, 12:37
Už jsem doma ze servisu. O té synchronizaci řekl, že se spletl.
Celkově jsem platil 3.940,-Kč (práce 8 hodin po 450,-Kč/h, t.j. 3.600,-Kč čistě za práci a plus materiál - brzdovka Motul + chladící růžová 340,-Kč celkem)
Provedené úkony:
demontáž a montáž dílů
nastavení ventilové vůle(prý to už bylo potřeba)
kontrola a čištění vzduchového filtru
výměna chladící a brzdové kapaliny(dle měřáku byla na oranžové)
zalepení těsnící gumy fake nádrže
montáž hlavního stojanu(prý ho musel upravovat neboť neseděl jak má a špatně se vracel nahoru, teď jde nádherně)
Sečteno podtrženo, bylo to trochu dražší, než jsem počítal, ale zase to mám blízko a myslím, že práci odvedl kvalitně, motorku mi předával dvacet minut a vše vysvětloval co a jak, dále mi postup oprav fotil a poslal fotky do emailu. Jasně, že jsem si některé úkony mohl udělat sám, ale nechal jsem to na odborníkovi, vím jistě, že třeba ten stojan bych tam tak dobře nenamontoval. Ještě mi řekl, že mám hladinu oleje na minimu, tak jsem si vzpomněl, že když jsem jej měnil, tak jsem tam šroub s ryskou šrouboval, proto mi ukazovalo, že je na maximu, ale měří se bez zašroubování, doleji dvě deci a bude, při výměně jsem tam nalil 3.2 litru. Zase bude na čas klid se servisem. Jsem spokojený, že to mám vpořádku.
Jó a mechanikovi se moje NC strašně líbila, říkal že má od novoti Transalpa a CBR 600, ale že by si NC klidně koupil.
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X