No chlapci, u mne je to trošku složitější. Mám toho trošku více, v čem je baterie a o které je třeba se postarat a ještě ne vše na jednom místě. Ano, skoro všechny jsou 4 Amperové, až na tu již vzpomínanou ruskou, ta má 8 A. Tu používám když je něco již více vybité, nebo spěchám. Většinou ty " udržovací " používám když dlouho nikam nejedu, tak to připojím na různě dlouhou dobu, zda se dobije za 10 hodin nebo dva dny, neřeším. Jedním autem jezdím krátké trasy po městě, několikráte za den startuji, svítím, tak to občas v garáži napojím na udržovací nabíječku. No Richi, proto tolik nabíječek, či dobíječek.

Vzpomněl jsem si ještě, že z dob hodně dřívějších mám ještě Kondik, nebo jak se to jmenovalo, zapojovalo se to do zdířky zapalovače a zásuvky na 220 v, možná někdo pamatuje

To byla spíše taková udržovačka, dávala nějaké mA .