Stránka 2 z 2

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 22:42
od jezdec74
puccky1 píše:Tome ale tebe to neukazuje volty ale stav nadrze a vidim ze si dotankoval do plna na zimu 14,1 litra takze az po okraj
Inak pochvala pekne si to urobil este aj farba podsvietenia ti pasuje s moto

Díky :)
Víš, chtěl jsem to mít i v digitálu ten stav paliva, ať to nepřehlédnu a nezůstanu někde viset :lol:
Ten voltmetr zapojím někdy jindy,no :lol: až vymyslím, kam ho dám :lol:

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 23:11
od janh2
jezdec74 píše:Díky za radu, ale už je vyřešeno.
Na tomto snímku je ukázka, že i NC700X může být více streetová motorka než typ "S":

naháč.jpg


No a takto to vypadá bez napětí:

voltmetr vyp..jpg


A tady je již po nastartování:

voltmetr zap..jpg


Když už bylo odkapotováno, tak jsem vyměnil i parkovačku za led žárovku :)


Moc pěkné. Gratuluji k výsledku :)

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 23:26
od jezdec74
janh2 píše:Moc pěkné. Gratuluji k výsledku :)

Díky, však jsem si u toho taky pořádně zanadával :lol:
Ale jsem rád za každou zkušenost ;)

Volt meter

PoslaťNapísal: 05 Jan 2015, 08:38
od Tom
Voltmetr vypadá hezky .zajímavá konstrukce a velikost.

Na tom NC to nějak nechápu.
Je vůbec potřeba sledovat napětí u takových strojů? Na všech dřívějších moto jsem to nijak zvlášť neřešil ani při zimních měsících. Ale jo informace proč ne. Až ti umře alternator budeš o tom vědět.

Podle mě umístění do hranateho prostoru má přijít hranatá věc a ne kulatá. A podsvícení by spíš mohlo ladit s pristrojovkou než s barvou motorky. Bílé podsviceny LCD malý hranatý displej by tomu slušel určitě víc