Stránka 1 z 2

Volt meter

PoslaťNapísal: 03 Jan 2015, 21:54
od jezdec74
Tak dnes jsem konečně slezl z gauče, už jsem totiž začal mít strach, že mě na jaře NC neuveze :lol: a sešel jsem do garáže, kde jsem se konečně pustil do montáže přídavných světel.
Elektriku jsem překopal, tak jak to doporučoval Honza.
Sice je to dost drátů navíc, ale teď mám vše přes relé (obě zásuvky, vyhřívaní gripů, přídavné světla) a bude to alespoň jistota.
Světla jsem napojil přes vypínač na řídítkách. Funguje to skvěle, ještě jednou Honzovi díky za pomocný návod :like: :like:

Ještě takový dotaz, máte někdo už za sebou demontáž plastů kolem předního světla ?
Potřebuju ještě zabudovat voltmetr a nechce se mi sundávat všechno.
Našel jsem si místo, kde vyvrtám díru, ale pokud to bude složité, dám jej jinam.
Tady si to představuju:

přístrojovka.jpg


Jde ten plast dolů nějak jednoduše ?
Díky za rady ;)

Volt meter

PoslaťNapísal: 03 Jan 2015, 22:18
od puccky1
Hm ked som ten plas daval dole ja tak som na nom ulomil jeden cuplik ale na moju obhajobu musim dodat ze to bolo cez zimu plasty boli tuhe a nevedel som vobec ako to mam vypacit von
Skusim pohladat ci nemam este nejake foto okrem toho co mam tu zavesene na fore lebo vobec uz netusim na ktoru stranu tie plasty treba tahat
Ak nieco este najdem tak ti to poslem

Volt meter

PoslaťNapísal: 03 Jan 2015, 23:01
od jezdec74
Puccky, předem díky :like:
S těma ostatníma už zkušenost mám, ale s těmi předními bohužel ne.
Ono, pod tím plastem je schováno dost kabeláže, ale třeba by to tam nějak vešlo.

Volt meter

PoslaťNapísal: 03 Jan 2015, 23:35
od puccky1
Bohuzial mam len to co som dal aj sem na forum
viewtopic.php?f=14&t=144
Ja som mal dole len ten lavy plast a ani ten uz neviem ako som dal dole :lol:
Asi som ti velmo nepomohol :mrgreen:

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 00:02
od jezdec74
To už jsem měl taky dolů, pořád doufám, že to půjde nějak bez těch bočních, ale asi mi nic jiného nezbude a budu se do toho muset stejně pustit.
Vždycky si vymyslím nějakou blbinu a pak se trápím :o
Ještě jsem zvažoval to dát někde sem:

volt.jpg


ale zase by na to při jízdě nebylo vidět :mrgreen: Montáž by však byla jednoduchá :like:

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 00:30
od georgoo
Reakcia na ten tvoj prvy obrazok s umiestnenim voltmetra:

Myslim, ze pod tym plastom je dutina, teda orvor, neni to zo spodu zakrytovane, ale nie som si isty. Ak by si to dokatal navrtat na motorke, nemusel by si nic cemntovat.

Ako ten voltmeter vypada ???
Neda sa to dat niekam na riaditka ???

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 00:39
od jezdec74
Máš pravdu, zakrytované zespod to není, ale byl by problém tam strčit ruku na dotažení a to vyvrtání by taky nebyla žádná hitparáda..
Na řídítka by to po úpravě taky šlo, ale tam už nemám stejně místo.
Tady je obrázek:

vol..jpg

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 10:22
od puccky1
Bol som to pozriet v garazi a sice ruku som tam odspodu dostal ale ako tu maticu s nou potom zakrutis to netusim
Davat to z boku je blbost miesto si vybral dobre len dost dobre neviem aky to mas presne model motorky lebo ja mam 700 x georgoo 750 x richi 750 x automat a vsetci tam na tom mieste mame teplomer
Alebo si to kupil vo vypredaji be z vybavy?

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 10:53
od jezdec74
Srandisto, teploměr tam máte dolepovaný, já mám full výbavu ;) s teploměrem přímo v přístrojovce mezi palivoměrem a ukazatelem rychlosti.
To se divím, že vám to tam nedali, ale hold asi na Slovensko se plně vybavené motorky nedodávají :lol: :lol:

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 11:43
od Pavel
Hele Tomino a nechceš si tam přidělat raději ampérmetr namísto voltmetru?

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 11:45
od jezdec74
Pavel píše:Hele Tomino a nechceš si tam přidělat raději ampérmetr namísto voltmetru?

Dobrý nápad, ale ten nemám ;)

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 11:51
od keto
Ještě chvíli a budete tam mít větší výbavu než goldwing :like: :lol:

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 15:28
od georgoo
A co takto to dat sem ???

Tu je aj navod, ako zdemontovat hornu cast, kryt filtra, zo spodu by mala byt tiez dutina, a nemusis rozoberat cely predok kvoli tomu, co by bolo asi viac roboty ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ei0rR6pScXg

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 21:50
od jezdec74
Díky za radu, ale už je vyřešeno.
Na tomto snímku je ukázka, že i NC700X může být více streetová motorka než typ "S":

naháč.jpg


No a takto to vypadá bez napětí:

voltmetr vyp..jpg


A tady je již po nastartování:

voltmetr zap..jpg


Když už bylo odkapotováno, tak jsem vyměnil i parkovačku za led žárovku :)

Volt meter

PoslaťNapísal: 04 Jan 2015, 22:16
od puccky1
Tome ale tebe to neukazuje volty ale stav nadrze a vidim ze si dotankoval do plna na zimu 14,1 litra takze az po okraj
Inak pochvala pekne si to urobil este aj farba podsvietenia ti pasuje s moto