Stránka 20 z 20

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 06 Dec 2018, 20:58
od Meky
A která že rozměrová varianta ti vlastně přišla ?
Škoda, že na více si musíme počkat do jara :o

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 08:32
od Pavel
Celková délka zadního tlumiče je 37 cm. V porovnání s LeoVince je asi o cca 6 cm kratší.

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 18:20
od Meky
Takže zřejmě "zlatá" střední varianta. Hned se mi zdál ten výfuk nějaký kratší, menší. Akrapovič koncovka /2018, euro 4, slip-on line / je o cca 14 cm delší a co do objemu větší, no, však je také dražší... ;)
Z čeho je teda vyroben výfuk a svod, povrchově upravená ocel ? Zkus magnet. :)

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 19:12
od Pavel
Zadní tlumič:
- zadní malý dílek tlumiče(jakoby karbon)bere magnet lehce, dále nejdelší středová rovná část(roura) nebere magnet vůbec, a zúžená část k mezisvodu jen lehce. Mezisvod(druhý díl) nebere magnet vůbec. Nějaká speciální slitina s vysokým obsahem chromu, je dost tvrdý i pevný. Nápis černé barvy Akrapovič je jen nějakou žáruvzdornou barvou, snad se brzo neodrbe.

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 19:54
od Meky
Tož si teda užij nového výfuku, ať ti dělá radost.
Až se někdy na jaře sejdem, třeba na Kohutce, můžem porovnat s origo Akrapovičem. ;)

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 20:06
od Pavel
Neznám nikoho, kdo by si koupil/měl origo Akrapovič koncovku za pouhých 18tis. Kč :D

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 20:22
od Meky
Hmm, už znáš ;)

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 20:38
od Pavel
Tak ty jsi si po tak dlouhé době koupil výfuk jo. No to se hned pozná pravý NC-čkár, nové tlumiče, pak výfuk a kdoví co ještě. Já bych do své 700 stovky tolik neinvestoval, spíš se mi zamlouvá 750 sátka. Lepší průběh výkonu a krouťák ještě více odspoda, tam je znatelný rozdíl mezi těmito modely. Jak to bude nahozené klidně přijedu se ukázat do Bílovce, dáme obědové meníčko a pokecáme, ale i na Kohútku se samozřejmě chystám :D

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 07 Dec 2018, 21:29
od Puggy
Meky píše:Hmm, už znáš ;)


:D :lol: :like:

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 10 Dec 2018, 14:02
od Meky
Pavel píše:- Nápis černé barvy Akrapovič je jen nějakou žáruvzdornou barvou, snad se brzo neodrbe.


Akrapovič nemá jen nálepky s logem firmy, ale má též černé nápisy s logem, gravírované. Nevím jak chlapci v Číně, zda použili nějakou barvu, ale jak je znám, jdou s dobou, počítám, že to bude gravírované též. Jinak jak jsem tak nějak pochopil, / vydedukoval / Akrapovič znaky má různé, má to zřejmě své opodstatnění. Černé gravírované logo, bude zřejmě pro výfuky, které jdou do prvovýroby, nebo dělané přímo pro výrobce, třeba Hondu. Já třeba kupoval výfuk v Hondě, má to na balení i kód Hondy a je to zřejmě jediný výfuk, který Honda umožňuje použít i v záruce. Jinak nálepky žluté, červené a kdo ví ještě jaké, jsem nijak nestudoval. ;)

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 10 Júl 2019, 08:53
od Pavel
Tak na výfuku z ALI už mám něco najeto, vypadá pořád jako nový, nikde se nic neopaluje ani neloupe, zvuk dobrý, tak akorát. Spotřeba stejná jako s origo 3.1/100km. Motorka lépe táhne odspoda, a na šestku se dá jet v jednom po rovince už od 70km/h. Myslím si, že motorce sluší, je lehčí a kratší, pasuje ji. Klidně s ním půjdu i na STK za čtyři roky, posledně mi skoro nic nekontrolovali a kdybych náhodou neprošel, tak za pár minut nahodím origo výfuk a bude, to bych vůbec neřešil.

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 10 Júl 2019, 20:46
od Ruidos
Pavel píše:Tak na výfuku z ALI už mám něco najeto, vypadá pořád jako nový, nikde se nic neopaluje ani neloupe, zvuk dobrý, tak akorát. Spotřeba stejná jako s origo 3.1/100km. Motorka lépe táhne odspoda, a na šestku se dá jet v jednom po rovince už od 70km/h. Myslím si, že motorce sluší, je lehčí a kratší, pasuje ji. Klidně s ním půjdu i na STK za čtyři roky, posledně mi skoro nic nekontrolovali a kdybych náhodou neprošel, tak za pár minut nahodím origo výfuk a bude, to bych vůbec neřešil.





Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 11 Júl 2019, 04:22
od Zizi79
Meky - gravirovane loga na vyfuku robi pre HONDU vyrobca ako OEM diel... 18000Kc (720€ je cca nakupna cena + 20 Eur)
- Meky ma podobne upraveny stroj ako ja, najvacsia slabina NC je podvozok a zvuk... meky to vyriesil, aj ked sa uz TERAZ neda hovorit o motorke za rozumnu cenu

Pavel - rozdiel medzi 700 (38 kw) a 750 (40kw) je iba v nizsich vybraciach a trocha lepsom "vrsku" + na DCT je trocha inak poskladana prevodovka (paradoxne na 700 su dlhsie predody), ale cca 0,2-0,3 deci vyssou spotrebou, JA ak by som mal dobru 700vku nemenil by som... (myslim si ze rozdiel v premavke je nepostrehnutelny)
- myslim ze FLOYD mal 700 a teraz 750 (2016)

Re: vyfuky na nase NC

PoslaťNapísal: 11 Júl 2019, 07:22
od Meky
[quote="Zizi79"]
" najvacsia slabina NC je podvozok a zvuk... meky to vyriesil, aj ked sa uz TERAZ neda hovorit o motorke za rozumnu cenu "

Ano, cena je již někde jinde, " ale když jí miluješ, není co řešit "
Je ale i pravda, že ta motorka si z velké části na sebe vydělala sama /servis, spotřeba /
Má najeto přez 50 000 km, teoreticky kdyby tam byla úspora ve spotřebě 1 kč na ujetém km, dobrém servisu, oproti jiné, co se musí točit a jsou náročnější na servis, případně gumy. Jistě, jsou i motorky co jezdí pod 6 l .