Já jsem to prostě vyklepal,poklepem na kleště ze strany a po páru ranách vyskočila jedna spinka,která to zajišťuje na kraji,víc jsem jich tam nenašel,nemusel jsem nic dalšího demontovat ani vrtat
Ještě před klepáním jsem pomocí zavážička, má takové osazení, tu vnitřní čast v řidítkách protočil,aby se to co nejvíc uvolnilo
a pomůže i kapka silikonového oleje
Možná,že u některých chraničů to půlde našroubovat do těch původních vnitřků a nebude se to muset vyklepávat,taky jsem se pak na to díval,že by to šlo,sice původní šroub je M6 a na těch kobrách byl M8 a proto jsem se jal to vymlátit,kdybych věděl,že to půjde tak těžko,tak bych si sehnal nějaký M6 s hezkou hlavičkou a šoupl to do toho původního vnitřku.
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)