Rozhodoval som sa medzi dvoma variantami: original Honda vs. Oxford. Vyhrala nizsia cena.... originaly cez 300 EUR (bez montaze) vs. Oxford cca 60 EUR.
Montaz:
Nebolo to nic extra komplikovane aj ked jemne horsie ako som cakal. Lava rukovat bez problemov. So srobovakom som oddelil grip od riadila, nasunul a nalepil Oxford. Prava rucka bola horsia. Na nc-ckach je umela hmota/rurka na plyne vrubkovana a na oboch koncoch zakoncena ostrymi prstencami (vid foto). Aby som tam nasunul Oxfordy, musel som vypilnikovat oba prstence a vsetky vrubky. Originaly Honda su riesene tak, ze sa rovno vymeni cela rucka aj s tou umelou trubkou. Pri lepeni treba dat pozor, aby sa grip niekde v strede nezachytil o zle vybrusenu cast tej umelej trubky. Sekundove lepidlo v momente zlepi plast o plast a bol by celkom problem grip stiahnut dole a lepit nanovo.
Elektrika - rucky som zapojil rovno na baterku. Maju ochranu voci vybitiu baterky. Ak nie je motor zapnuty, rucky funguju len cca 2-3 minuty, potom sa automaticky vypnu. Zatial to necham takto, v buducnosti mozno zapojim cez rele.
Celkovo som spokojny. Rucky hreju dobre, na max. su po chvili naozaj poriadne horuce.
A preco som si vybral "Premium Sports" miesto "Premium Touring", ktore by sa mohlo zdat, ze sa hodia viac na nasu NC? Na sklade bol len typ Sports . Co som ale cital, Touring su trochu hrubsie ako Sports. Samotne Sports su hrubsie ako povodne rucky. A ja som nechcel rucky prilis hrube. Sports sa drzia tak akurat, mne lepsie ako povodne hlavne vdaka agresivnejsiemu vrubkovaniu.
Takze az na to pilnikovanie, som celkovo spokojny.
foto pred (prstenec na konci uz zcasti zbruseny):
foto po obruseni:
finalne foto doplnim. Bola uz tma, ked som ich mal nahodene...