aldav píše:Stojím s Xmaxem na semoforu, auto přede mnou se místo dopředu rozjelo do zadu. Rachot a plasty lítaly vzduchem. Řidič se omluvil a čekal jsem na technika z pojišťovny . Přijel za mnou druhý den do práce , měl to 200 m. I když jsem byl poškozený, opravdu první co udělal, vyfotil si moje čísla pneumatik. Ptal jsem se "voco go" jen se usmal. Kdybych měl jen sebemenší odchylku od TP , nebo o mm horší vzorek, nedostal bych 20 litrů. Jsou to kreténi.
N8
Mozem len potvrdit. Mojej mame minuly tyzden nedala prednost jedna baba, krizila jej cestu (mama isla rovno, ona odbocovala vlavo). Nedobrzdila a drcla do nej, auta ostali oprete o seba. Výsledok, oskrete plasty, jemne zdefromovany lavy blatnik, zlomeny podbeh a kryt pod motorom. Oco s tym bol vcera za technikom, technik si pofotil auto a spisali papiere. Jedna z prvých veci bola, ze si obisiel auto a nafotil vsetky 4 kolesa. Odpoved na otazku preco znela, kontroluje spravny rozmer, opotrebenie pneumatik a tiez DOT (necudoval by som sa ak by bolo v zmluve nieco o veku pneumatik).
Niekto to tu pisal, poistovna je firma, ktorej hlavnym cielom je zarabat a bude hladat akekolvek sposoby ako sa vyhnut plateniu.
S niektorými vecami sa neoplati experimentovat. Vyrobca vedel, preco tam dal taky ci onaky rozmer gumy. Tiez neskusas o pol litra viac, alebo menej oleja
To iste mas aj prevys retaze, vyrobca si to spocital a hlavne otestoval. Ak niekto chce, nech si experimentuje ako chce, ale ak sa nieco stane, nech sa necuduje, ze sa bude poistovna vyvliekat, kedze nema obute predpisane pneu.