Bratko a KatjushaMan,
nesuhlasim ani s jednym z vas dvoch. Moja skusenost je taka, ze guma vekom a natocenymi kilometrami straca kvalitu a od urciteho momentu velmi vyrazne.
Nova guma je zo zaciatku, k comu by som to prirovnal. Ako keby som mal plastove kolesa. Smyka sa to vsade. Po 100-150 km a zjazdeni hladkej vrstvy na gume je motorka uplne ina, ako keby mala o 50 kg menej, naklapa sa lahucko, drzi paradne, ziadne zmeny prilnavosti pri roznych naklonoch ako na ojazdenych gumach.
Poznam chalana, co si kupil litroveho nahaca a jazdi na nom 250, ale len rovinky. Zataciek sa boji a kupuje si superlepive gumy, lebo mu turisticka pri rozjazde smyka. Po 3000 km meni zadnu gumu, lebo tam ma plosku taku, ze na krizovatke uz nemusi davat nohy na zem.
Poznam aj takych, co jazdia rovinky 150 a zatacky 40-60 a pochvaluju si ako im dobre drzia gumy.
Poznam aj ludi, co zjazdia pri turistickej jazde gumu na kord, co je podla mna holy debilizmus.
Poznam aj takeho, co ide na 4000 km dovolenku a ma gumy tesne pred smrtou, domov sa vrati po kordoch a nadava, ze si to neuzil, lebo sa mu to smykalo
Kazdemu vyhovuje nieco ine. Za tych par rokov, co som videl sa mi na niektorych veciach rozum pozastavuje.