Všetko o motocykloch Honda NC 700-750X, Honda 700-750S, Honda Integra 700-750
Tom píše:Bohužel koukám že většina je chytřejší než výrobce,manuál a sršeň......foukame na předepsané a za studena
jezdec74 píše:Tak já to dělám stejně na motorce jako na autě. Vždy foukám za studena a ještě trošku víc, než je doporučeno.
Zvláště na motorce je to strašně moc poznat. Teď se mi zdálo klopení takové zvláštní, motorka do zatáčky moc dobře nešla. Po proměření tlaku jsem zjistil, že jsou trochu podhuštěné. Dofoukal jsem tedy tak jak jsem zvyklý nad doporučenou hodnotu a ta změna byla markantní. Sám bych nevěřil, že to bude tak velký rozdíl. Motorka jde zase do zatáček skoro sama.
pepe píše:Přikláním se k Pavlově úvaze, myslím, že výrobce oněch 2,5 - 2,9 předepsal pro maximální zátěž (u NC tuším 209 kg) a to, že při jízdě sólo tak vlastně jede jezdec na mírně přehuštěných pneumatikách prostě neřeší, ....
pepe píše:myslím si, že vědí, že většina majitelů si pneu stejně fouká jednou ročně, na jaře při výjezdu a během sezony už na to ani nevzpomenou ,
pepe píše:To Richi: No to je jednoduchý - pokud by 2,5 - 2,9 bylo optimální pro jednoho např. 70-80 kg jezdce, pak při max. zatížení těch 209 kg by už kola byly vlastně podhuštěný, což je nebezpečnější, než obráceně a to si myslím Honda neriskne. Je to podobný, jako u podvozku, kdy při absenci regulace předpětí pružin a tlumení odskoku evidentně zvolili nastavení na max. zatížení (logicky), takže při jízdě sólo se podvozek jeví jako tvrdší a lehce přetlumený a teprve při jízdě ve dvou pracuje optimálně. Kdyby ho nastavili na jízdu sólo, ve dvou by byl často na dorazech a podtlumený, což by bylo nepříjemný a až nebezpečný. Takhle je to téměř ideální (ideální je samozřejmě kompletní nastavitelnost, jenže kdo z majitelů NC by si to uměl nastavit?), sice je to sólo trochu tvrdší, ale díky tomu se dá jet ostřeji. A ve dvou logicky jízdu zklidníš a pérování je díky práci v optimálním režimu pohodlnější.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť