HonzaR píše:Ahoj, máte někdo zkošenost s používáním (horního) kufru Givi Trekker? Zejména v porovnání s kufry Honda od Shadu. Dík.
Hondacky TOPCASE si urcite nekupuj, je predrazeny a kvalitativne je na ...., kazia sa zamky, je strasne tenky, prevedenie plastov je take bolave, ...
Ja mam 4 roky Trekker 47, mal som ju aj na NC a nechal som si ju aj na Tracera.
http://static.twisted-throttle.net/medi ... l3zq_1.jpgPlatnu mam Givi M7
https://www.revzilla.com/product_images ... s_zoom.jpgNeskor som dokupoval bocne kufre Trekker 33
http://static.twisted-throttle.net/medi ... WHw1k0.jpgOba, vlastne vsetky 3 kufre, Trekker 33, 47 aj 52-ka sa daju zohnat aj v ciernom prevedeni.
Tento rok som mal pad na Tracerovi, a 33-ky mi zachranili cely zadokk motorky, pad v 80-ke, moto suchala sa tak 30-40 metrov po lavej strane. Ohnuta stupacka, padaci ram sa musi menit, aj drziak kufrov, a stupacka, inak ziadne skody, dokonca aj smerovka to prezila, comu servisak nechcel verit
Na kufroch sa poskriabali len tie plastove pasy, to sa da prebrusit a kufor je dalej funkcny.
Velka vyhoda tychto kufrov je, ze je to strasne variabilne.
- Topcase
- Len bocne
- Vsetky 3 kufre
- ked chodim na den dva prespat, beriem len bocne, na druhy den jeden s "civilnymi vecami" necham na hoteli a jeden bocny hodim hore na platnu a jazdim.
Aby som ich len nechvalil, ked das vsetky 3 a pojdes presun po dialnici, dostanes sa na 120, zacne mat motorka s odporom vzduchu problemy
PS: nemam ziadne provizie v Givi