od Pavel » 31 Júl 2016, 15:22
Pokud policista nikam nejel(na zásah) a jen jsi se mu znelíbil při jeho hlídkováni svým předjetím ostatních, což by se i dalo ověřit na operačním středisku(vše je evidované a zálohované i hovory z rádiostanice a jejich vzájemná komunikace), tak měl policajt zapnout majáky, pokud tě stavěl. A ikdyž se jede na majáky k případu a stojí se třeba v zákazu zastavení, tak musí být na vozidle zapnuty majáky, jinak se to bere jako pochybení policisty. Hold jsi se mu asi nelíbil nebo si potřeboval splnit nepsaný "čárkový systém" a potřeboval dát někomu pokutu, aby si mohl vykázat činnost. Nicméně já taky tak jezdím a tlačím se dopředu před auta a často jedu rychleji, než se má. A řešení přestupku oznámením na úřad ti nic nepomůže a ještě platíš navíc správní poplatek za projednání min. 1.000,-Kč.
A k výši pokuty: 500,-Kč je moc, ale tito dopraváci mají většinou jen bloky za 500,-kč, tak ti ani nemohou dát nižší sazbu, třeba za 100,-Kč jako většina ostatních z obvodních oddělení. To víš, policajti budou vždycky nejvíce pomlouvání, přitom vykonávají práci, službu státu stejně jako vojáci a hasiči, kteří berou stejně, ale lidem "pomáhají" jinak, je hodně policistů, které nevzali k profi hasičům, ale u PČR jsou nábory nováčků časté a vemou kde jakého "jelimána", tak šli tam, když je nevzali HZS.
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X