Asi ja mám najviac skúseností na integrach a automatoch , Integra 2014 -60t km a 2016 -45t km (ročné
)
Samozrejme už nejazdim Integru pol roka ale už som ju mal 2x ... Takže prečo si ju nekúpiť zase
Aktuálne jazdia HonzaR a Vladimír...
Ergonomia - integra skúter posed, jazdis a ovládas rukami... Paradoxné je to väčšia sranda ako na Xku, lebo si to musíš viac zaslúžiť (zákrutu)... Odporúčam dokúpiť Dzell stupačky kedy sa aspoň trocha stáva z integry motorka, ale stále sedis na motorke nie v motorke...
Krytie - úroveň maxiskutrov typu Xmax alebo Burgos nedosiahnes, ale keď je mokro máš pri jazde suché chodidlá... Paradoxné zmoknu trocha stehná... a hlavne ísť aspoň 60km/h
, ja som mal všetko dostupné príslušenstvo aké existuje, viem poradiť...
Jazda - oproti iným maxiskutrom je ovládateľnosť brutálna... Hlavne sa nič nekruti pod tebou ako na klasickom skútri... Najbližšie k jazde na Integre bolo bavo c650 ovládaním... DCT nemá nikto takže brzdenie motorom na inom skútri nezazijes... Paradoxné X-ko oproti Integre má odľahčený predok a pri jazde a kufrom a pri ostrejšej jazde má tendenciu predok šarapatit... Integra je čitateľná v akomkoľvek stave a rýchlosti, s kuframi či bez... Veľká nevýhoda je je svetlá výška a hlasicé náklonu na hlavnom stojane... Ja som vzrastom matrioska a to som dvíhal Integru o 3 CM aby som mohol jazdiť viac zákruty... Ale toto je už jazda na limite... S X-kom si toho dovolis viac. Ale 90% jazdcov na Integre a strojoch NC si nekupujú mašiny na brúsenie stupaciek a hlasicov... Tých 10% si potom kupujú dookola tienisté stroje...
DCT životnosť nerieš... Moja prvá CTX má už cez 100t km obidva integry cez 70-80t km... Moja VFR1200 má 92... A to má trocha viac koníkov...
X-ko som jazdil asi len mesiac , ale oproti integre je ovladatelnejsie... A preto asi viac chýba výkon, lebo všetko ide samo, ako som písal na Integre je väčšia sranda.
Odoslané z moto g(7) power pomocou Tapatalku