35kW/38kW

35kW/38kW

Poslaťod keto » 01 Aug 2013, 13:01

Tak jsem někde zaslechl,že prý v Německu jsou Xka i v provedení manuál nabízená i ve variantě 38kW.Tkže je jasné,že verze 35kW je škrcená z 38kW kvůli řidičákům a tedy by neměl být velký problém ji odškrtit.Jde o mechanické škrcení jelikož řidící jednotka je prý stejná,jiná je jen pro DCT verzi.Jelikož výfuk včetně svodů se dá vyměnit za tuningový,tak to bude uděláno nejspíš v sání :roll:
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod puccky1 » 01 Aug 2013, 18:30

3 kw hadam nechces riesit ? :lol:
ale ak zistis ako zvysit vykon o 15 a viac kw daj vediet :lol: iste sa tu viacery potesime :mrgreen:
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4326
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod jets » 01 Aug 2013, 19:22

přes sw to asi nepůjde, není tam turbo, jinak to budou opravdu jednotlivé skoky po jednotkách kW
jets
****
****
 
Príspevky: 244
Registrovaný: 28 Mar 2013, 15:29
Bydlisko: Břeclav
Motorka: Honda NC 700X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod keto » 01 Aug 2013, 20:03

Reálně,bez nějakých výrazných úprav by se dalo dosáhnout na hranici 40kW.Šlo by o výměnu svodů - 1 až 2kW rozptyl v průběhu otáček + úprava sání na firemních 38kW.To je nejmíň bolestné a nemá to zásadní vliv ani na spotřebu ani na peněženku.Pak už příchází do úvahy chiptuning nebo powercomander,ale do toho se mi už moc nechce.
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod keto » 01 Aug 2013, 20:14

15kW by teoreticky šlo získat roztočením NCéčka do vyšších otáček,řekněme k 8 tisícům,jde o to kdo to vyzkouší a bude dlouhodobě provozovat a riskovat havarii motoru :mrgreen: oblafnout omezovač pomocí powercomanderu by mělo jít.Problém je v tom,že lidé co slyší na takové experimenty si nekupují motorky jako jsou NCéěka ;)
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod puccky1 » 02 Aug 2013, 16:55

15 kw by som bral ale rozhodne to nebudem testovat na mojej moto :lol:
nikdy som nebol zastancom chip tuningu aj preto som si radsej kupil silnejsie auto ako dat slabe chipnut a nakoniec po troch rokoch
som zistil ze tu silu vyuzivam minimalne a len ma lakala na sprostosti tak som presiel na Skodovecku so 105 konikmi :lol: a uz presli dalsie
tri roky a stale mi to staci tak uvidim ako budem spokojny s moto zatial sa jej nechystam zbavit aj ked ten vykon ma niekedy sere ale zas spotreba tesi :lol: tak sa to niak vyrovnava
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4326
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod Palciak » 10 Aug 2013, 21:41

Verzia 35 kW ma lepsi priebeh krutiaceho momentu hlavne v strednych otackach.
Verzia 38 kW ma vykon posunuty do vyssich otacok, ale zase horsie stredne pasmo oproti 35 kW.
Zalezi ake pasmo otacok motora kto vyuziva.

Skoda, zatial som nenasiel graf vykonu / krutiaceho momentu po vymene vyfukovych svodov LeoVince.
Iba subjektivna pocitova zmena:
Do 3.000 otacok je lepsi tah s orig. svodmi, nad 3.000 otacok zo svodmi LeoVince. Rozdiel ale nie je velmi vyrazny.
Vyssi vykon iba o 1-1,5 kW, viac asi nie...

Max. otacky 6.500 su dane konstrukciou motora z auta Honda Jazz. NC700 ma motor podobny coprom. Aj nove CB500 maju ovela vaccsi
rozsah pouzitelnych otacok ako NC700.
Maly motorkar nie je ten co ma malu moto, ale ten co malo jazdi.
Velky motorkar nie je ten co ma velku moto, ale ten co vela jazdi.
Obrázok užívateľa
Palciak
**
**
 
Príspevky: 46
Registrovaný: 11 Mar 2013, 22:06
Bydlisko: Bratislava vidiek
Motorka: Honda NC 750X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod subzero » 11 Aug 2013, 10:32

Nuz nikto z nas to nevie, ani ja som nevedel az pokial mi kamarat priniesol ukazat nenapadny katalog moto z jedneho obchodneho domu priamo z tokia, tak vazeny original nc700x sa predava japoncom v 48kW verzii a 35kW je exportna verzia do EU :( a dokonca ako to uz niekto spominal naozaj toci az 8000ot. Cize je to iba v obmedzovaci otacok!! Pochybujem ale, ze by sikmoockovia robili zvlast prevodovky respektive tlmice a ine casti moto zvlast..
subzero
***
***
 
Príspevky: 60
Registrovaný: 21 Máj 2013, 20:51
Bydlisko: Košice - okolie
Motorka: Honda NC 750X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod keto » 11 Aug 2013, 18:51

subzero píše:Nuz nikto z nas to nevie, ani ja som nevedel az pokial mi kamarat priniesol ukazat nenapadny katalog moto z jedneho obchodneho domu priamo z tokia, tak vazeny original nc700x sa predava japoncom v 48kW verzii a 35kW je exportna verzia do EU :( a dokonca ako to uz niekto spominal naozaj toci az 8000ot. Cize je to iba v obmedzovaci otacok!! Pochybujem ale, ze by sikmoockovia robili zvlast prevodovky respektive tlmice a ine casti moto zvlast..


Tak to je nárust výkonu,který si už zaslouží bližší výzkum :!:Dostat z toho takový výkon,tak jsem vysmátý :lol: Zatím jsem jenom zjistil,že mezi 35 a 38 je rozdíl v sacím potrubí a na zahraničním webu jsem našel nějakou krabičku jako doplněk k řídící jednotce,která ovlivňuje palivovou mapu a posouvá omezovač otáček pouze o 500 výše,ale i tak to znamená nárust výkonu ;) a podle ohlasů dokonce při stéjném stylu jízdy i další úsporu paliva :roll:

PS:velké změny taky nečekám,ale může tam být nasazená jiná hlava s jiným časováním ventilů a k tomu patřičná řídící jednotka.To už by ta přestavba něco stála :roll:
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod puccky1 » 12 Aug 2013, 17:16

subzero píše:Nuz nikto z nas to nevie, ani ja som nevedel az pokial mi kamarat priniesol ukazat nenapadny katalog moto z jedneho obchodneho domu priamo z tokia, tak vazeny original nc700x sa predava japoncom v 48kW verzii a 35kW je exportna verzia do EU :( a dokonca ako to uz niekto spominal naozaj toci az 8000ot. Cize je to iba v obmedzovaci otacok!! Pochybujem ale, ze by sikmoockovia robili zvlast prevodovky respektive tlmice a ine casti moto zvlast..

len ci tam Japoncici nepisali kone miesto kw lebo v prepocte to pasuje 35 kw =48 koni :lol:
tak ci onak asi kazdemu je tu jasne ze v dnesnej dobe sa da s toho motora vytrieskat aj dvojnasobny vykon :lol:
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4326
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod Palciak » 13 Aug 2013, 19:28

NC700 vychadza z motora Honda Jazz 1,4
Japonci rozpolili motor 1,4

objem 1340 cm : 2 = 670 cm
valce/ventily 4/16 : 2 = 2/8
vykon 73 kW : 2 = 36,5 kW
a kvoli morme EU urobili 2 verzie 35/38 kW, cize ziadne velke rozdiely vo vykone

To by mohol mat motor Honda Jazz 96 kW /48x2=96 kW/ a nemuseli by robit motor 1,8 benzin.

Preto sa mi nezda ze v Japonsku ma NC700 az 48 kW, teda aspon nie motor z Jazzu, ale uplne ina konstrukcia motora.
Maly motorkar nie je ten co ma malu moto, ale ten co malo jazdi.
Velky motorkar nie je ten co ma velku moto, ale ten co vela jazdi.
Obrázok užívateľa
Palciak
**
**
 
Príspevky: 46
Registrovaný: 11 Mar 2013, 22:06
Bydlisko: Bratislava vidiek
Motorka: Honda NC 750X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod jezdec74 » 13 Sep 2013, 20:27

Dnes jsem o tom mluvil s mechanikem od Hondy a ten mi říkal, že za 2000 Kč ten výkon na 38kW umí udělat. Sám vlastní NC700X a taky to má uděláno. Tvrdil že u motorek s vyšším výkonem by ty 3kW rozdílu byly neznatelné, ale tady to prý je poznat hodně. Zvláště při jízdě ve dvou a rychlé akceleraci. A spotřeba mu prý šla trošku dolů. Má i jiný svod bez kata. Tak nevím. :o
My heart beats for Honda.
Obrázok užívateľa
jezdec74
**********
**********
 
Príspevky: 3204
Registrovaný: 01 Sep 2013, 19:19
Bydlisko: CZ
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod firebolt » 18 Sep 2013, 09:03

firebolt
**
**
 
Príspevky: 44
Registrovaný: 30 Apr 2013, 16:18
Motorka: Honda NC 700X

Re: 35kW/38kW

Poslaťod keto » 18 Sep 2013, 11:34

Celkem drahá hračka :roll: chce to udělat sání,svod a popřípadě i s koncovkou výfuku a pak to nechat někde na brzdě naladit přes tu zázračnou krabičku a zároveň posunout omezovač o 500ot :mrgreen: to by mohlo dohromady něco dát :mrgreen: Když to sečtu svod 6000kč,sání 2000kč to je základní úprava v součtu 8000kč,no a přídavek krabička 7000kč koncovka výfuku 8000kč(průměrná cena) to je +15000kč v součtu 23000kč + další částka za nastavení na brzdě za 5 až 10% výkonu navíc. :mrgreen:
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1941
Registrovaný: 22 Jan 2013, 20:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Iná

Re: 35kW/38kW

Poslaťod Floyd » 18 Sep 2013, 13:09

Chlapci, mne výkon našich motoriek zatiaľ úplne postačuje (lebo som staršej vekovej kategórie), hoci . . . keď som sa zviezol na kamarátovej 100 koňovej mašine, tak ma viac svrbelo pod riťou. Chcel som kúpiť lacnejšie z druhej ruky výfuk Akrapovič, ale tam je prírastok výkonu len cca 2 %. Skôr sa jedná o zvuk.
Floyd
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1414
Registrovaný: 12 Apr 2013, 01:02
Bydlisko: BA
Motorka: Honda NC 750X

Ďalší

Späť na Pokec o všetkom

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 19 hostia