Richi> ale ty aj s brachom za heft tahate na doraz. Aj na stuploch. Potom jasne, ze ti do toho trakcia keca takmer pri kazdom vyjazde.
Ja zrychlujem tak, ako by som tam trakciu nemal. Na aktualnych gumach (Karoo 3) menej... nechcem ich na asfalte zbytocne nicit. Na cestnych gumach agresivnejsie, ale stale pekne plynulo. Skor sa mi na vyjadzoch zdviha predne koleso ako zasiahne trakcia.
Pito> s tou "sterilizaciou" motorky je to blbost. To je ako diskusia s ABS alebo nez ABS. Ak ma trakcna kontrola viac modov, tak pri tych sportovejsich sa skor poseres strachom ako ti trakcia zasiahne.
Na GS-e mam 4 mody. RAIN skoro nejazdim, lebo tam trakcia (aj ABS) naozaj zasahuju dost vyrazne do riadenia. Na druhej strane mod DYNAMIC (alebo Enduro/Pro) ti pusti koleso do power driftu. Par krat som ho uz korigoval vyrovnanim motorky, pripadne ak som to necakal (smyklavy asfalt), tak som zavrel plyn skor, ako zasiahla trakcia.... cize som spravil chybu, ale tak ucim sa
Pri nahacoch alebo sportovych motorkach zvykne byt viac stupnov trakcnej kontroly. Tam ti to fakt moze zachranit kosti a motorku. Bez toho aby si vobec pocitoval, ze ta nieco obmedzuje. A ak by si uz bol tak dobry, ze by ta TA predsalen brzdila, da sa vypnut.
P.S.: na moto GP musia mat velmi sterilne motorky. A nevedia jazdit. Lebo ked sa im pokazi TA, tak padaju ako hrusky