před koupí jsem rozmýšlel krátce - o to déle pak čekal na dodání. V okamžiku, kdy jsem se pevně rozhodl pro černou Integru - jsem zjistil, že v okruhu CZ, DE, AT, SK je jedna jediná kdesi ve skladě.
Přešel jsem na ni z Honda 750-BlackWidow, nedělám si nároky hodnotit odborně jízdní vlastnosti, ale klasický motorkový podvozek, rozumný motor a DCT - přeci nemůže být špatná volba. Informace že jde o polovinu motoru auta Jazz - měl jsem k plné spokojenosti 2x Jazze - už dělá věrnost značce - a tu udržuji i aktuálním modelem Civic.
(apropo - znáte tuto reklamu na CIVIC ? https://www.youtube.com/watch?v=UO5Was4Wf1k )
Mám zatím natočeno 4500 km a ... spokojenost, díky automatu umí bezstarostnou jízdu bez nutnosti řešit, jakou rychlost optimálně zařadit do strmé vracečky, umí se ale v režimu S3 tvářit jako sportovní stroj (jasně s ohledem na dostupných 40kW) a dovolí cokoliv mezi, kdy si klidně prsty řadím rychlosti dle chuti k blbnutí.
Rozepisovat se o DCT je asi zbytečné. Snad jen - nelituji rozhodnutí jít do DCT.
Nic není ale dokonalé, popojíždět/otáčet se v šotolině jde se spojkou přeci jen snáze.
Jednu vadu ale Integra přeci jen má - přestanou vás zdravit "motorkáři" Partnerka (jezdí krásnou Honda Shadow 600) prohlásila - že se skůtrem nejezdí ....
vlastně ještě jednu - originál sedlo jsem záhy vyměnil za pohodlnější - už není problém někam jet déle než hodinu ...
Když utrácet tak ze vším, pořízeno nové s komplet Honda kufry a vyhřívané hefty.
Aź se jaro zeptá ... tak mohu odpovědět, za zimu jsem vyrobil/doplnil
zamykací držák navigace
napájení navigace
automatické blinkry
snížil jsem zadek
zvýšil plexi
rozšířil plošku bočního stojánku
ochrana chladiče mřížkou
zadní blatník
opravil umístění kabeláže heftů po "odborné montáži"
(postupně jednotlivé díly popíšu či okomentuji později - či na dotaz)
ještě originál foto krátce po nákupu a nové sedlo