Tak já měnil řetěz v podstatě preventivně ve 20 000 km, neměl při otáčení kolem stejný průvěs, v jednom místě byl menší. Takže před delším výletem jsem ho preventivně nechal vyměnit, ať netrpí ložisko řetězového kola. Po delším zvažování zda koupit nýtovačku (značkovou, cca 2000,-) a výměnu provést sám, nebo nějaký servis, zvolil jsem servis u nás ve městě. Nakonec se měnila celá řetězová sada, samotný řetěz prý nemění, aniž by je servisák viděl. No, dobrá. Orginál ozubená kola byla jak nová, mám je schovaná, jejich čas ještě asi příjde. Nová řetězová sada v servisu u nás 3260,- , práce 590,- , na motořetězy cz. bych sehnal sadu určitě levněji, no, příště asi to budu řešít jinak. Jinak řetěz mažu tak nějak co 1000 km, čistím až když je třeba. Řetěz co si vzpomínám jsem nešteloval, vím že při garančkách mi vždy řikali, že s tím něco dělali, ale věřte jim.