Sto ludi sto chuti a kazdy ma svoju pravdu
NEJČASTĚJŠÍ CHYBY
namazat řetěz hned po jízdě dokud je teplý - prach, který se během provozu zachytí na řetězu, vytvoří s čestvě nastříkaným olejem výbornou brusnou pastu, která se díky teplému oleji dostane téměř kamkoliv a trvanlivosti řetězu rozhodně nepřidá
mazání bočních destiček - hlavní pracovní kluzná plocha řetězu (čep a pouzdro řetězu) je u těsněných řetězů namazána již z výroby a utěsněna tesnícími kroužky. Tyto těsnící kroužky jsou mezi bočními destičkami a spolehlivě hlídají prostor "uvnitř" řetězu. Jejich namazáním nic nezískáme, naopak vytváříme prostředí pro vznik mastných agresivních slepenců z oleje a prachu.
montáž nového řetězu na poškozená řetězová kola (mají "žraločí" zuby)
Tedy je lepší mazat řetěz méně často, ale pořádně. Dobře ošetřený řetěz má velký vliv na jízdní vlastnosti a výkon motocyklu. Na druhou stranu, jako prodejci motořetězů, samozřejmě fandime i těm, jejichž péče o řetěz vede k častější obměně za nový
)).
http://www.motoretezy.cz/cz/page/6597/j ... retez.htmlAle sme v teme cistenie kolies