od Qeecko » 04 Nov 2019, 12:55
Hello Boys. Kedze nikto nic a ja som s tou vetrieskou ;O) chcel uz konecne nieco urobit, tak som to odskusal vo vlastnej rezii ... :O)
Ak by som to nejak vystizne zhrnul v jednej vete, znelo by to asi takto:
"Ktory blbec v HONDE poku.vil hromadnu objednavku na ozubene koleso primaru a objednal o jeden zub vacsie ? ;O)"
Po vymene 16T za 15T uplne iny a tentokrat ten spravny stroj ! Vibracie rapidne klesli, motorka konecne vladze a motor je vramci moznosti 700-ky spontanny. Predtym absolutne nepouzitelne D-cko je teraz absolutne to prave a s prehladom drzi moto v pohybe bez zbytocnych vibracii a ma dostatok sily a spontannosti aj na 6-ke pri 60km/h, co predtym ju nebolo mozne normalne pouzivat pod 110 km/h ! Zladenie motora a prevodovky je na uplne inom leveli ako predtym. Na moto sa da teraz jazdit na daleko nizsich otackach ako predtym, pretoze motor nie je konecne duseny zlym prevodovym pomerom. Po prehodeni do S-ka teraz slape moto ako diabol, prvy krat som sa skoro zlakol ;O). 6-ka uz nie je iba zvadnuta pizda ktora ledva udrziavala rychlost, teraz dokonca dokaze zrychlovat a dokonca aj do stredne mierneho kopca.
Odpovede na potencionalne otazky:
Co sa tyka maximalky, ta sa v zasade nezmenila. Zmenilo sa to ako ju teraz moto dokaze dosiahnut.
Spotreba vyzera takisto nezmenena, co usetris v pomalsich rychlostiach, vyuzijes zas pri tych vyssich.
A posledny hint je co sa tyka rychlomera ( ktory aj original nie je prilis presny ;O) ), rozdiel pri 130 km/h je cca 18 km/h oproti povodnym 8 km/h.
Toto je pre mna vsak absolutne vedlajsie pri vsetkych benefitoch co to prinieslo ...
Takze asi tak :O).