minule som sa aj potešil keď tu Richi napísal že výška hladiny sa v tlmiči nemení a to by potom boli jednoduché možnosti ako o kúsok zlepšiť pérovanie.. ale logika vraví že keď sa pozriem na spodný diel tlmiča ako na nádobu plnú oleja a pri zasúvaní do nej vrchného dielu v ktorom tiež je olej tak s toho spodného dielu musím niekde olej vytlačiť..
aj som sa kapku vystrašil že keď sa tá hladina nemení tak teraz ja mám stále vrch pružiny mimo olej.. tak rozobrať..
v sobotu po obede som zdvihol motorku otvoril tlmiče olej nalial ako má byť po vrch pružín, začal som zdvíhať koleso a olej šiel hore.. pri stlačení tlmičov o 10 cm olej vystúpil o 13.5 cm takže ide rýchlejšie hore ako pérovanie..
výška vzduchu od leja po zádku pri úplnom spustení tlmiča že koleso visí vo vzduchu je 19 cm.. pri stlačení o 10 cm sa ten vzduch musí stlačiť na 5.5 cm..
ešte som skúšal koľko ma to pustí hore a pri stlačení o 11 cm už to tak klepne.. výrobca jednoducho nedal veľa priestoru na chod tlmičov.. postavíte motorku.. tlmiče sa stlačia.. sadnete zase sa o kúsok zníži a na chod pri jazde je len niekoľko cm..
predtým som písal že ja som dal oleja menej a radšej ho vymením každý rok lebo to pérovanie je teraz úplne iné..