Stránka 3 z 3

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 01 Okt 2014, 23:36
od keto
Ono hodně lidí to dělá podvědomě,jak jim o tom řeknu, koukaj na mě co si vymýšlím a pak se za jízdy na to zaměří a zjistí,že dávali kontra aniž o tom věděli ;)

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 02 Okt 2014, 05:50
od puccky1
Tak nad tymto som si nikdy hlavu nelamal jednoducho ked sa potrebujem otocit zalomim riadidla na doraz a ked vpalim do zakruty rychlo takto proste naklopim kolko potrebujem a neriesim kolko zatacam rukama .
Ale poviem vam jedno odrate od klopenia mam na moto asi vsetko co je na spodku moto stupacky,radicka,oba stojany,brzda a mozem zodpovedne prehlasit ze mozete klopit aj na laket ale ak budete drzat riadidla ako privarene stale rovno tak aj moto pojde stale rovno a mozete teoretizovat kolko chcete supi vam to tu celkom jasne vysvetlil

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 02 Okt 2014, 14:06
od keto
Jasný důkaz,že řidítka jsou potřeba :lol:

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 02 Okt 2014, 14:31
od puccky1
A vsimni te si na ktoru stranu zatacaji

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 02 Okt 2014, 14:40
od THeBaNDiT
zaujimave, pretoze rovnako by v tejto zakrute mal doprava pri takomto drifte volant natoceny aj vodic auta a snad nechce nikto tvrdit, ze v aute, ak chcem ist dolava, mam tocit volantom doprava... :D :D

(samozrejme srandujem a co sa tyka countersteeringu, pripajam sa k pucckymu, tiez to pri jazde vobec nevnimam ani nerobim nijako schvalne, zakruty proste idu same)

Re: Kmitání řídítek

PoslaťNapísal: 02 Okt 2014, 14:52
od keto
A víte proč nám jdou zákruty samé? a jiným né! :o Protože máme přece nej mašiny :like: