Integra dostane nove papucky Metzeler Tourance Next a novu zlatu retaazku aj s koleckami, lebo si zasluzi
Origo pneu Bridgestone T30 menim po 15000 km, lebo predna uz dosluhuje, uz nesplna rakuskych 1.6 mm, zadna by nieco este vydrzala, ale ked menit tak celu sadu. Bol som s nimi spokojny, ani raz ma nemilo neprekvapili, zjazdene su tiez optimalne, ziadne nerovnosti, ani v strede sa nezjazdili na plocho. Metzeler Tourance Next som zvolil preto, lebo v minulosti som bol s povodnymi Tourance spokojny, zjazdil som niekolko sad na V-Strome a Varadere, dojazd 18000-20000 km. Nextky su podla mna cestne gumy len s hlbsim a trochu vyraznejsim vzorom a kedze casto zabludim aj na rakuske sotolinove cesty, budu pre mna idealne.
Retazovy kit menim preventivne, retazi zatial nic vazne nie je, ale cez zimu sa na nej objavila korozia, je nerovnomerne vytahana a niektore clanky sa tazsie ohybaju. Vzhladom na skusenosti inych s originalnymi retazami nechcem pocas sezony riesit retaz niekde mimo domova, tak ked uz bude zadne koleso dole kvoli vymene pneu, necham vymenit cely kit.
Retaz je D.I.D. 520 VX2 Gold, predne kolecko Grosskopf (CZ) kalene z nikel-chrom-molybdenovej ocele, rozeta JT karbonova ocel: