Femicko píše:Opytam sa uplne sprosto asi, ale okrem dizajnu a zvuku, ma ladeny vyfuk nejaky vyznam?
No, význam, jak se to vezme. Ono také si myslím bude i rozdíl mezi výfukem a výfukem i když na první pohled mohou vypadat principem stejné. Dost by ti k tomu si myslím pověděl Zdendo z východu
Jak to vidím já, kdysi na společné vyjížďce v Tatrách se mne Zizi ptal při pohledu na můj výfuk, / 2014 / zda neuvažuji o jiném výfuku, odpověděl jsem mu, že to bude až poslední věc, co bych na moto dal. Mnohým se starý výfuk nelíbil jak pohledově, tak zvukově, mě však docela ano. Novější ročníky mají možná výfuky hezčí, lépe znějící, to už je ale věc názoru. Nakonec jsem výfuk přeci jen vyměnil,/ asi už nebylo co vylepšovat / ano, možná je hezčí, lépe znějící, ale o to mi ani tak docela nešlo. Kdo to tu trošku sleduje, ví do čeho jsem šel. Šlo mi hlavně o " odstranění překážky průchodnosti výfukových plynů". Nevím přesně co je uvnitř sériových výfuků, co tam ty plyny brzdí a jak se tam pohybují, ale " laďáky jsou plně průchozí a je sakra velký rozdíl, když jsem dal ruku za výfuk při origo a pak laďáku a protůroval.
Jelikož výfukové plyny nejsou tolik brzděny, s laďákem ta motorka pocitově ožila, trošku lépe jde za plynem. Ono udávané nepatrné navýšení tam asi fakt bude. Výměna i svodů by také možná pomohla, ale tam bych už asi já uvažoval o nějaké úpravě palivové mapy, atp.
Pokud se sejdeme u Petra, můžeme dát řeč na toto téma. Takže ať ti odpovím na tvou otázku, ale jo, docela to význam má, ale, tak jak u každé věci je to nějaké ale, tak i u laďáku to ale je