od Dovi » 06 Okt 2016, 13:07
tima:
Keď to takto pôjde ďalej, za chvíľu tu budem sám
Floyd:
Nebudeš sám, ja ostávam verný. Pitovi som predal úžasnú mašinu. Nerozumiem jeho zbrklému počinu.
od tima:
Si ma potešil, už som myslel, že zas nebudem spať
puccky1:
Pito, preinvestovane je vzdy vela, aj ja by som moju predal, ale neviem, ci by dal niekto za nu 4000, a za tie peniaze ju nebudem predavat, nemam tolko na dolozenie do novej a plus dalsie doplnky. Potrebujem riesit veci okolo domu.
Mna ani tak netaha presedlat na silnejsiu ako na automat, takze keby ma nesralo, ze vela stratim predajom, tak idem do novej NC automat, popripade keby vysiel dobry kseft, tak rovno Afriku automat.
Pito:
Peto, u mna to primarne nie je ani o silnejsej masine. Skor o celkovom prejave, pocitoch a v neposlednom rade kvalitnejsimi komponentami (brzdy, podvozok...)
Floyd:
Kúpim na ND.
Zizi79:
Peto, nakoniec len my ostaneme... ale my vieme preco ... vsak...
ked chces niekde ist - neriesis...
Pavel:
Já myslím, že Piťo cenu nastavil tak, aby mohl slevovat, určo by za ní bral i 5500 Euro všemi deseti. Každý smlouvá a pak je rád, že rádoby ušetřil. Já kupoval 5.3.2014 přes Bazoš.cz a chlapík chtěl za NC 700 X rok 2013 s najetými 2.300 km 127.000,-Kč a podle hovoru přes telefon mi přišlo, že je takový ňouma a šel by i níž, výbavu to mělo jen zadní kufr s plotnou a držákem, jinak nic, ale to mi nevadilo, když byla doslova jako nová. Byl jsem si jistý, že mu dám jen 120.000,-Kč a nevzal si sebou nic navíc. Ale na místě prodávající nechtěl nic slevit, ještěže robka měla nějaký love v peněžence a založila mě, vytáhl jsem i drobné z auta a dal mu konečných 125.00,-Kč, tj. cca 4500 Euro, níž to nešlo usmlouvat. Chlap byl pak nějaký nervózní a kouřil jako sádrový ježek. Chtěl jsem si jí hned odvézt, poslední drobné jsem dal za benzín. Vím, že nová v roce 2013 stála rovných 150.000,-Kč a v roce 2014 zdražila na 155.000,-Kč. Když k tomu připočtu ten kufr s držákem, tak jsem "ušetřil 30.000,-Kč" oproti funglovce.
Pavel:
Něco tady není v pořádku, už i Xmen prodává, ten má ale dobrou cenu, takovou reálnou k prodeji
legoss:
Ak by mal niekto záujem, začínam tiež premýšľať o predaji mojej NC. Je to absolútny cukrík, ročník 2015, DCT prevodovka, najazdené necelých 7000km. Predaj chcem začať až na jar, nakoľko by som ešte do zimy rad niečo pojazdil a novu na zimovanie nechcem kupovať, cenu ešte neviem, ale bude sa dať odpočítať DPH.
_________
tima, Floyd, puccky, Zizi79, Pavel a další NCčkáři>
Touha po změně je pochopitelná - čím je člověk mladší anebo když ještě tolik motorek nevystřídal, tím větší má potřebu nebo touhu si po čase vyzkoušet zase něco jiného.
To střídání mám už naštěstí zdárně za sebou a po různých strojích, i silnějších a rychlejších a s větší kubaturou, jsem se rád vrátil zase trochu zpátky na zem a zakotvil jsem právě u Hondy NC. Nemám chuť to měnit, protože pro moje skromné potřeby mi ta mašina zcela vyhovuje a jsem hodně spokojený s jejími vlastnostmi (motor, celková robustnost a spolehlivost, velký úložný prostor, snadná svépomocná servisovatelnost, pořizovací cena i provozní náklady).
A poježdění je na tom pořád pěkný i vzhledem ke stále větším restrikcím a hustotě provozu!
Přitom ani jako nový stroj to nestojí čtvrt nebo půl milionu, takže i případná finanční ztráta při havárii, zcizení nebo dlouhodobé amortizaci časem je ještě jakž takž přijatelná na to, že je to "jen" koníček pro občasnou zábavu jednoho z členů rodiny...
Tož nebojte se - když někdo to svoje NC z jakéhokoliv důvodu prodá, tak holt někdo jiný si ho zase rád koupí...
A třetí člověk si navíc ještě pořídí úplně nové NC (funglovku)...
Takže těch eNCéček jak ve světě, tak i v Česku i na Slovensku, stále přibývá.
od 17.4.2018 dočasný(?) výpadek externího úložiště obrázků na POSTIMG.ORG
Honda NC 750S, Honda CBF 125
Honda VT 750C2 Shadow Spirit, Honda VT 750C4 Shadow
BMW R 1100GS, BMW F 650GS, Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R