BrAtKo píše:a verzia manual ci DCT (to tam nemas uvedene) ?
Jak už jsem Ti psal ve Tvém vlákně "BrAtKova NC750S DCT" (a byla to hned první odpověď na Tvůj úvodní příspěvek), dal jsem přednost manuální převodovce.
(cituji):
"Tvoji [myšleno BrAtKovu] volbu DCT varianty chápu - přestože jsem si u NC-čka vybral klasiku (manuální převodovku), ze zkušební jízdy na NC 700S už před dvěma roky vím, že ten dvojspojkový automat je hodně pohodlný a že to může být v dobrém slova smyslu pořádně návykové."
K tomu ještě malou osobní poznámku:
DCT variantu jsem tedy taky zvažoval, ale zjistil jsem pro projetí obou režimů (ten lážo-plážo D a "sportovní" S), že bych pro sebe u dvojspojkového automatu uvítal a nejvíc asi využíval zhruba tak něco uprostřed...
Nejlépe nějaké univerzální řešení použitelné už bez dalších nákladů pro každého - totiž kdyby pan Honda ve firmware umožnil uživatelsky nastavit hranici otáček, při které dochází ke změně rychlostních stupňů. Samozřejmě v rozumných mezích, čili nejspíš v rozsahu mezi konstantami pro stávající nastavení režimů D a S.
Byla by to užitečná vlastnost Hondy NC moci si ten automat individuálně přizpůsobit a přitom by to vůbec neměl být pro výrobce žádný problém a ani by ho to nic nestálo - naopak by se potom zřejmě našlo i více lidí, kteří by si byli ochotni za DCT připlatit.