Stránka 376 z 509

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 10 Nov 2017, 14:56
od Jirka
Já abych to nepoškrábal, tak to radši ani nemeju. :D

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 10 Nov 2017, 16:04
od Pavel
Já nemám to staré Tempo v pastě, ale jen vosk, je to řídké jako mléko, bez brusiva, jen to nakonzervuje.

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 10 Nov 2017, 22:22
od Ruidos
Idete niekto v blízkej dobe nakupovať do louis?


Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 22 Nov 2017, 23:32
od Richi
Toto som videl pri dnesnej jazde :D

Obrázok

Obrázok

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 23 Nov 2017, 01:43
od Floyd
Richi píše:Toto som videl pri dnesnej jazde :D

Obrázok

Obrázok

Kráásne ! Kľudne by si mohol inšpirovať abstraktných maliarov.

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 28 Nov 2017, 17:56
od puccky1
Baterka ked chodis takto neskoro po vyletoch v horach a spavas len vonku to mas aky spacak ze nezamrznes?
Ci ta Nikol prilahne a mas vystarane?

Odoslané z Nexus 5 pomocou Tapatalku

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 29 Nov 2017, 10:06
od Baterka
Pucky v podstatě je to jak říkáš, volíme taktiku jeden spacák pod nás a druhý na nás a jsme oba spokojení.. Je potřeba být přítulný. :-D

Sent from my SGP621 using Tapatalk

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 29 Nov 2017, 17:47
od Formervelor
Takže si zamieňaš spací vak za dací vak ☺

Re: Výměna spojkových lamel

PoslaťNapísal: 29 Nov 2017, 20:42
od Baterka
Ano Prešovské RP moto nám vyšlo ve všem vstříc. Pan majitel pro nás přijel, už cestou do servisu jsme objednávali díly aby jsme je měli co nejdříve, poskytl nám zázemí pro věci které jsme tam museli nechat když jsme odjeli vlakem, motorku jsme pak vyzvedávali v sobotu mimo otevírací hodiny. Všichni na nás byli milí a z atmosféry v dílně bylo vidět, že svou práci na motorkách odvádějí zodpovědně. Cena servisu transparentní s rozpisem na jednotlivé položky.

Běžně se servisům snažím vyhnout, ale tento na mě udělal dobrý dojem :like:

Sent from my SGP621 using Tapatalk

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 29 Nov 2017, 20:54
od Ruidos
Baterka píše:Pucky v podstatě je to jak říkáš, volíme taktiku jeden spacák pod nás a druhý na nás a jsme oba spokojení.. Je potřeba být přítulný. :-D

Sent from my SGP621 using Tapatalk





Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: Výměna spojkových lamel

PoslaťNapísal: 29 Nov 2017, 23:11
od janh2
V Prešově jsou super. Podařil se mi před 3 roky defekt na Polsko-Ukrajinské hranici a pneu nešlo už zalepit. Přijel jsem autem se zadním kole bez jakékoliv domluvy, všeho na servise nechali a pustili se do výměny pláště. Fajn chlapi.

Re: Výměna spojkových lamel

PoslaťNapísal: 30 Nov 2017, 12:55
od vladimir
Zdravím Baterka.
Pri tých cestách čo jazdíš sa ani nedivím že skolabovala spojka a časom bude toho viac.
Niekoľko rokov som jazdil s endurom po horách. To malo na predu koleso veľkosť 21 a na jedničku rýchlosť sa dalo ísť skoro krokom. To ešte ten obrovský rozdiel vo zdvihu pérovania..
Takže brčkovať medzi kameňmi aj do kopca ako ty máš na fotkách sa dalo bez použitia spojky.
Občas idem tu na Rohožnícku priehradu na večeru, je to kúsok asfaltky ale samá diera. Predtým s endurom som tade prebehol a vôbec mi neprišlo že idem po rozbitej asfaltke no s NCčkom po nej prkocem čo najpomalšie a tie diery obchádzam.. Jednoducho NC je cestný stroj.. Po poľných cestách som s endurom išiel 80 bez toho že by som potreboval dvihnúť zadok. Teraz na NCčku bežne ho dvíham na koľajách a tiež keď sú nejaké hrby na asfaltke.
Mal by si vymeniť motorku keď si chceš užívať terén lebo s NCčkom je to fakt trápenie seba aj motorky.
Dalo by sa výmenou reťazových kôl skrátiť prevody a tá jednička by bola pomalšia ale ty jazdíš aj dlhé cestné štreky takže radšej vymeniť motorku.
Mám bicykel Favorit, tiež sa s tým dá ísť po poľnej ceste no určite nie do kopcov po kameňoch a NCčko je na tom tiež tak.
Vieš kedy som sa s endurom najviac natrápil ? Keď som sa škrábal do strmého kopca - samozrejme cesta kamene a korene - a že som na vrch nevyšiel spadol som. Potom bola drina tú motorku zdvihnúť lebo svah bol taký že sa šmýkaš ty dole aj motorka a nejak na ňu nasadnúť a spustiť sa dole.. Pritom vážila nejakých 140 kg čo je o dosť menej od NCčka.

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 30 Nov 2017, 20:28
od puccky1
Troska som to popresuval sem nech sa nezahlcuje tema o spojke potom to bude neprehladne ked to bude niekto hladat
Co sa tyka Baterky a jeho jazdenia off tiez ma dnes napadlo ze pre neho by bola skor Yamaha Tenere 660 alebo nieco na ten sposob

Odoslané z Nexus 5 pomocou Tapatalku

Re: Pokec len tak

PoslaťNapísal: 30 Nov 2017, 21:47
od Pavel
No Baterko, já jen čumím, co všechno jste s NC dokázali a užili si, když to není enduro motorka, opravdu smekám. Vy si ale opravdu umíte užívat života a skoro nic Vám nevadí. Já sám bych NC do takových kopců opakovaně nehnal. Na to mám své NC hodně rád, vím, že NC je jen stroj, ale můj oblíbený, jinak bych jí už dávno prodal. Ale fotky fakt krásné.

Kdybych třeba jen tak mimo téma namítnul, že bych měl jednoho tažného koně zaučeného v tahu o váze cca 850 kg/Poliaka nebo jiného chladnokrevníka/ a chomut 30 col, a každý den bych jej hnal tahat dřevo do lesa a na pole, taky by to do vysokého věku nevydržel a snažil bych se jej šetřit. Když nevydrží ten kůň, tak ani NC.

Re: Výměna spojkových lamel

PoslaťNapísal: 01 Dec 2017, 09:57
od Baterka
vladimir píše:Takže brčkovať medzi kameňmi aj do kopca ako ty máš na fotkách sa dalo bez použitia spojky.

Já s NC v těch kopcích také málokdy sahám po spojce. Možná se to nezdá, ale umí to docela obstojně. Vždycky si v těch nejpomalejších situacích říkám, že je to takový můj traktor. Dokáže na krátký okamžik, který potřebuji pro přenesení váhy, na té jedničce skoro stát na místě a když za to včas vemeš, pošle tě o kamen dál. Je to zábava! :)

vladimir píše:Občas idem tu na Rohožnícku priehradu na večeru, je to kúsok asfaltky ale samá diera. Predtým s endurom som tade prebehol a vôbec mi neprišlo že idem po rozbitej asfaltke no s NCčkom po nej prkocem čo najpomalšie a tie diery obchádzam.. Jednoducho NC je cestný stroj.. Po poľných cestách som s endurom išiel 80 bez toho že by som potreboval dvihnúť zadok. Teraz na NCčku bežne ho dvíham na koľajách a tiež keď sú nejaké hrby na asfaltke.

Na NC zdviháme s Nikol zadek skoro pořád. Holt je to jak říkáš a uvědomuji si to. Nejezdím v takových situacích jak hovado, prostě hodně zpomalím a beru to lehce. Jsem si vědom limitů NC a snažím se ho na takových cestách šetřit. Vždyť na něm v těch cizích zemích chci dojet zase zpátky domů. A že jich ještě bude.

vladimir píše:Vieš kedy som sa s endurom najviac natrápil ? Keď som sa škrábal do strmého kopca - samozrejme cesta kamene a korene - a že som na vrch nevyšiel spadol som. Potom bola drina tú motorku zdvihnúť lebo svah bol taký že sa šmýkaš ty dole aj motorka a nejak na ňu nasadnúť a spustiť sa dole.. Pritom vážila nejakých 140 kg čo je o dosť menej od NCčka.

Do takových kopců jak popisuješ já bych si s NC netroufl. Ten kopec jak byl na fotce je někde na hraně kam se ještě vydám.

puccky1 píše:Co sa tyka Baterky a jeho jazdenia off tiez ma dnes napadlo ze pre neho by bola skor Yamaha Tenere 660 alebo nieco na ten sposob

To ani nevíš, že těsně před NC jsem si pro jednu Tenerku šel. Už jsem měl i hotovost a byl jsem domluvený, ale pán ji nakonec dal někomu kdo dorazil předemnou. Tak jsem pak šel do nového NC. A to se mnou už zůstane, mám ho rád. Ale ano, za pár let, až našetřím, si na ten terén pořídím něco... terénějšího.. a hlavně vyššího! 8-)

Pavel píše:No Baterko, já jen čumím, co všechno jste s NC dokázali a užili si, když to není enduro motorka, opravdu smekám. Vy si ale opravdu umíte užívat života a skoro nic Vám nevadí. Já sám bych NC do takových kopců opakovaně nehnal. Na to mám své NC hodně rád, vím, že NC je jen stroj, ale můj oblíbený, jinak bych jí už dávno prodal. Ale fotky fakt krásné.

Kdybych třeba jen tak mimo téma namítnul, že bych měl jednoho tažného koně zaučeného v tahu o váze cca 850 kg/Poliaka nebo jiného chladnokrevníka/ a chomut 30 col, a každý den bych jej hnal tahat dřevo do lesa a na pole, taky by to do vysokého věku nevydržel a snažil bych se jej šetřit. Když nevydrží ten kůň, tak ani NC.

Pavle je to jak říkáš, snažím si té motorky užívat a to znamená ji i používat. Nebojím se s ní vyjet kamenitý kopec, nebojím se, že jí někde odřu až ji svalím na nějaký kámen. Naopak, já ty šrámy mám rád. Vypráví příběh. Jsem mnohem pyšnější, když někam přijedu a motorku mám od bahna, prachu a zalískanou, než aby byla nablýskaná a voňavá. Ale každý to má jiné. :)
Lepší odejít šťastný a utahaný, i když dřív, než pak dělat dlouho něco co mě nebaví.