viem ze so streetom riesit teren ci pretazovanie motorky je holy nezmysel.
OK, souhlas.
A nejen se Streetem, ale cokoliv je blbost přetěžovat tak, aby tomu praskaly nosné části.
K tomu rámu "hliník" vs. ocel... Nikdo přece neříká, a ani to tak nebylo myšleno, že by snad ocelový rám měl být univerzálně (všeobecně, na cokoliv) lepší, ale že ta ocel má jinou charakteristiku - chová se úplně jinak. A při těchto napětích (na mezi kluzu a větších) se to projeví tak zřetelně, že to uvidí a pochopí i naprostý laik.
A druhá důležitá věc je pak možnost opravy v provizorních podmínkách - a její účinnost (funkčnost a trvanlivost).
Hezký (nebo spíš nehezký) příklad je i v tom videu z cesty do Magadanu...
A konečně k té světlé výšce a "vhodnosti" V-Stromu nebo NC 700/750 X do "terénu" - oba stroje si myslím nemají co vyčítat, a i tu světlou výšku mají plus minus stejnou, a kdo ví, jestli ne úplně stejnou. Samozřejmě se to dá trochu zvednout (o 3 nebo 4 až 5 cm), ale už i vzhledem k váze a rozvorům těch motorek, k velikosti kol a ke zdvihům přední vidlice a zadní kyvky atd. atd. z toho nikdy skutečné terénní stroje nebudou. Řekl bych, že z tohoto pohledu to je prašť jako uhoď, akorát že to NCčko by v extrému mohlo bodovat aspoň tím robustnějším rámem plus při dálkových cestách nižší spotřebou paliva. Nic víc, nic míň.