..Pito ale pokud bys klopil tak moc, abys tak dřel a eště vysedal, musel bys zatačky drtit tak 150
teda pokud mluvime o zatačkach většího poloměru, okruhove možna eště rychlejc si myslim.. nemyslim kratke prudke.. ale k tomu bych rad slyšel nazor někoho jako je Pepe..
(trochu mi to prostě nesedi.. ja jezdim na Pilotkach Road 4 a jezdim do jejich okrajů a limitů.. tzn náklon max.. a stupačky nedřu.. občas sem tam škrk.. tak někde je asi chyba v Matrixu.. eště záleží kolik vážíš asi, možná nerovnost silnice a zase ta rychlost a odstředivá síla která tě tlačí dolů a taky mašinu do pneumatik a tlumičů.. když jsem jezdil s babou tak jsem dřel samozřejmě vic a častěji..)
BrAtKo píše:Ahoj toto video Srsen hodnotil ako už dosť zastaralé od závodníkov na moto s karburatormi. Proste už nie je všetko celkom tak. A vysadanie už tiež moc nepatrí na cestné motorky. Máš polibit zrcatko keď sa naklanas nás učil. Inak ale práve preto ideme hladat zatacky aby sme robili naklony a nie ich eliminovali
Bratkovi:
..sršeň už řekl hromadu hloupostí.. základní princip zůstal stále stejný.. hlavně fyziku neosereš.. co se tyka vysedávání, naše motorky nejsou typicke okruhove, tak bych to naklánění a kolinka tak nehrotil.. spiš z půlky na půlku..
vysednutí ti vždy pomůže projet zatáčku rychleji a bezpečněji zvlášť na cestovním enduru.. a mluvim o lehkem vysednutí, ne lehnuti na asfalt..
taky si rad naklonim zakrutu, ale todle vše píšu proto, že extremni naklon je z mého pohledu zbytečná frajeřina a risk, neboť.. (a opakuju se) jde v prvni řadě jen a pouze o rychlejší a hladší průjezd zatáčkou..