Tome, nevím jak ty Micheliny, nikdy jsem je neměl,ale viděl jsem je obuté z prvovýroby např. na BMW R 1200 RS. Dát na Tvojí motorku lepivější obutí má samozřejmě svoji logiku, viz mé cinty výše a velmi Ti to i doporučuju, nicméně prořezané slicky, to je extrémní a hlavně nesmyslný nápad. Tohle se používalo před mnoha lety, když nabídka sport. gum na silnici vpodstatě neexistovala. Dnes jich je naopak tolik typů, že je problém si vybrat. Slicky jsou tzv. směsové pneumatiky, vysvětlení, proč jsou směsové pneumatiky dobré na závody, ale nešikovné na silnici třeba zde:
http://silnicnimotorky.cz/motorky/techn ... kta-dil-1/No a co se týče těch sportovních gum, tak třeba v článku zmiňované Pirelli: začíná to sportovně cestovními Angely, no a pak to měkne- Rosso II (dnes novinka III), Rosso Corsa a končí to Supercorsami SP. To je na silnici, pak to pokračuje Supercorsami SC, ty jsou už směsové, nabízejí tři směsi, takže pokud na těch prořezaných slickách trváš, můžeš jít do těch SC a nemusíš nic prořezávat a dokonce, jak říká pan Noss v tom rozhovoru, i ty jsou homologované na silnici
.
S obdobným autobusem, co máš teď Ty (ZZR 1200, 170 kg, 160 koní) jsem měl to potěšení deset roků jezdit, měl jsem na tom všelijaké pneu, včetně Supercors a nikdy je ta motka "neroztrhala", z toho ohromného výkonu se běžně používá jen zlomek a když tomu zatopíš, tak většina dnešních pneumatik je na to stavěná a ustojí to. Je třeba si jen pohlídat hmotnostní index. Omlouvám se za delší příspěvek, ale nemohl jsem si pomoct, dnešní nabídka je neuvěřitelně široká a ty slicky mě přišly fakt absurdní.
Pito, potvrzuju, co píše Tony, mám teď Corsy a fakt dobrý, během pár zatáček už chytaj teplo, na okruhu bez sebemenšího zaváhání (při 16°C) a na silnici velké rezervy. Loni jsem měl Metzelery 7 RR a taky super, ty Corsy se mi ale jeví zatím o chlup líp, uvidíme, kolik na nich najedu, ty Metzy daly 9 000 km.