Caute. Ano, Richi myslel asi mna. Vcera som si ju bol prevziat - r1200gs, vodnik. To ale neznamena, ze NCcka je mimo hru
Na NC bude jazdit hlavne moj otec, ja z casu nacas, ked pridem na navstevu. Ale ked bude dalsi vyjazd na Bumbalku urcite pridem na NC
....dufam, ze mi ten najblizsi vyjde, lebo zatial som bol vzdy mimo SR ked sa vyjazdy konali.
Zatial prve dojmy z GS v porovnani s NC:
- Honda je Honda = menej uhrkana, celkovo taka zamatovejsia
- male rychlosti .... prekvapivo sa mi lepsie robia 180tky a ine tocky na malom mieste s GSou. Bude to lahsou spojkou a celkovo vacsim tahom. Motorku staci ovladat spojkou a prijemne sa rozbehne a drzi krokovu rychlost
- rychlosti 30-100km/h ...... tu je NCcka paradna. Nizke tazisko, obluky reze uzasne. Subjektivne mam pocit ako by som lyzoval
Uplna parada. Na GSe citit vahu benzinu v nadrzi. Jazdec ju musi viac nutit do zakrut.
- rychlosti na 100km/h ...... tak tu uz jasne dominuje vykon. Co mi ale bude trochu vadit, je kratka 6tka na GSe. Na NC davam 6 len ked idem nad cca 110km/h. A aj to citit, ze sa motorka trapi. Idealna je vyssia rychlost. Vykon tam uz chyba, je to taky kvalt na dialnicne presuny. Na GS je 6tka pocitovo ako 3jka na NC. Clovek zatiahne za plyn a ono to vzdy vystreli. Zatial som jazdil len do cca 130km/h (zhruba 5tis otacok) a uz citim, ze ta 6tka mohla byt trochu dlhsia. Alebo pridat 7mi kvalt
A samozrejme mi chyba "kufor" miesto nadrze. Na GSe je len minimalny odkladaci priestor pod sedadlom spolujazdca.
Takze na zaver, na NC budem urcite jazdit (aj ked menej casto), forum budem urcite dalej navstevovat a budem sa tesit na spolocne vyjazdy