THeBaNDiT píše:video novej NC750X, 360 stupnov na otocnom podstavci, vidiet dezen spominanych novych pneumatik a zaroven to vyzera tak, ze NC750X uz nema kombinovany brzdny system, pretoze k prednemu strmenu ide iba jedna brzdova hadicka... (podla mna je to plus)
http://www.youtube.com/watch?v=EYGVNn6q2XU
No 750tka uz ma 2kanalove ABS, cize automaticky je jedno ci brzdis predok zadok uz brzdi automat obe kolesa a vyhodnocuje adheziu atd, na 700vkach bol iba jednokanalovy automat a sila sa kombinovala presne tym , ze kazdy brzdic mal vstup aj z protilahlej packy, cize zadok mal vstup aj z nohy aj z ruky a opacne predok mal takisto vstup aj z nohy aj z packy. Silovy rozdiel bol v tom, ze z nohy na prednom brzdici tlacilo iba jeden piestik a predna packa 2 piestiky. Som zvedavy ze ak si ozaj vyberiem a opat kupim NCcku ale uz 750tku ci bude citit rozdiel ze su iba 2 piestiky vpredu namiesto 3 co boli i ked silu rozdeluje 2kanal ABS.
Ale kym mam prachy asi mozno vyhraje VFR800F 2014 , ktora ma v zaklade 105koni V4 motor, vyhrievane rukovate , LED svetla , zadnu plynovu kyvku , 2cestne ABS a celkom vydarenu kapotaz a nepapka ako 1200vka. Jedine co ma odradza ze nieje DCT, ale manual