Dnes nahodené aj otestované tie "slávne" 80 eurové Pirelli Scorpion Trail
Nečakal som žiadny rozdiel okrem mierne lepšej trakcie, no prvé dojmy boli dosť šokujúce
Moto akoby stratila dobrých 100kg váhy pri manévrovaní, úplne sama a ochotne sa nakláňa do zátačky a mám na nej podstatne istejší pocit.
Trakcia na asfalte mi dodáva oveľa väčšiu istotu ako origoš pneu.
V ľahkom teréne (vyjazdené hlinené cestičky) mám takmer pocit, ako predtým so starými pneu na asfalte
Takže prvé dojmy na výbornú
Uvidíme čo prinesie čas. Napríklad taký centrálny stojan mi dal ponaučenie, že prvý dojem môže klamať
Stojan od pána z Čiech ma sklamal, nakoľko minule mi vypadol sám od seba jeden z dvoch hlavných šróbov, ktoré ho držia na moto.
A to napriek tomu, že som všetky šróby dôsledne utiahol a zaistil lepidlom na závity.
Našťastie som ho po krátkom hľadaní našiel váľať sa aj s ostatnými podložkami na benzínke, kde som tankoval.
Tiež ten dlhý šrób, ktorý drží tú "podkovu" sa časom ohol a začal uvoľňovať. Musel som ho vymeniť a nový som už vystužil po celej dĺžke maticami a lepidlom na závity, ktoré by to všetko mali držať pokope, aby sa to samovoľne neuvoľňovalo a neohýbalo.
No a bez pravidelnej údržby (mazanie kĺbov) sa veľmi rýchlo prestane vracať do úplne hornej polohy a ostane visieť niekde v 3/4. No a pri pravidelnom mazaní, zase hrozí, že sa začnu uvoľňovať šróby
O tom, že je už celkom fajne hrdzavý napriek tomu, že moto je 95% času čistá a suchá ani nehovorím.
Mám z toho teda taký pocit, že je to výrobok "made in rozsyp se".
Inak už je na ceste LeoVince EVO II a ak Tima nepríde o nervy z organizovania spoločného nákupu, tak onedlho bude na ceste aj chránič motora z UA