Tak se musím podělit o dojmy a informace,které jsem dnes získal,třeba to někomu pomůže.
Zajel jsem dnes na doporučení a dobré ohlasy i na motorkářích.cz do motoservisu v Bílovci a hned na úvod musím říct spokojenost
Výměna řetězu + přezutí a vyvážení zadního kola 700kč a to včetně očisty od použitého spreje na defekty v zadním kole a prostoru na motorce kolem řetězu.Domluvil jsem se předem telefonicky,po příjezdu jsem šel hned na stojan a makali na tom dva a za cca 40min jsem odjížděl.No a teď co jsem se dověděl.Pochválil mi výběr sady,že lepší na trhu není a on doporučuje jen DID X ring nebo DID XX ring,tady se shoduje s mechanikem Hondy z Krhové,od O krožků se už prý upouští a postupně se ukončuje jejich výroba.Rozdíl mezi X a XX je v odporu,který řetěz klade.Nedoporučuje v žádném případě řetězy CZ a odmítá je i montovat.Na mě působil jako fanda do motorek a nebyl skoupý na radu,celou dobu jsem byl u prováděných prací přítomen.Dále mi radil ať řetěz zajedu,nejmíň 300km na pohodu,ale raději 500km.Řetěz si sedne a je třeba ho pak došponovat,ale od 1000km by už povolovat neměl.Taky se mě ptal jestli jezdím sám nebo ve dvou a bagáží,že podle toho napne řetěz
No a to origo mazivo na řetězu je prý tak na 300km nebo do prvního deště.
No a teď ty dojmy,o tom jak jede mašina po přezutí na nové gumy Michelin Pilot Road 4 nemá cenu psát,ale nečekal jsem jak velký bude rozdíl v chodu nového řetězu oproti starému,nižší hlučnost a nádherná plynulost záběru při přidání plynu
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)